6,8

Matig

6 reviews over Hotel Nillhof in het Nederlands

Voor deze prijs een super hotel

Jan vd Plad, 12-2-2016

Heg is niet het mooiste hotel masr dat kan ook niet vior die prijs, het is prima te doen, heerlijk eten, hard werkende aardige mensen, mooi uitzicht. Je moet er tenslotte zelf wat van maken
Gereisd familie in oktober 2014

Nooit meer

Lemoine, 10-9-2014

De slechtste maaltijd in jaren dat wij op de Nilhof komen hebben wij verleden week 8-9-14 meegemaakt. Mijn goulasch heeft zeker Drie keer in de magnetron gestaan en was droog en hard,de ossetong in Madeira (?) van mijn echtgenote was nog rood van binnen, niet gepeld en alle vetkwabben er nog aan. Onze hond heeft een lekker en duur feestmaal gehad achteraf. Het enige goede was de traditionele salat teller. Alleen onze dochter heeft treffelijke beefstuk gegeten.

Betaalden 70€ drank inbegrepen. (3€50 voor een Pepsi. Wij hadden wel het ongeluk om samen met een bus van 60 man aan te komen, hebben wel 45 minuten gewacht op onze maaltijd. Hier nooit meer!!

Gereisd met partner in september 2014
?

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Bart, 17-11-2011

Het hotel ligt op een heuvel, die bereikt wordt met een steile weg +/- 600 mtr. Uitzicht is prachtig. kamers en het eten is eenvoudig.

Maar voor de prijs mag je ook niet meer verwachten! Zeer geschikt voor als je een bezoek brengt aan het Pretpark EuropaPark. +/- 30 min met de auto.

Gereisd met partner in september 2011

Prachtig uitzicht, prijs/kwaliteit goed, eenvoudig

vakantiegangers, 4-9-2011

Hotel is rustig gelegen op 600 m hoogte. Prachtig uitzicht/mooie zonsondergang. Hotelkamer enigszins verouderd. Gehorig, bed kraakte, matras was aan vervanging toe. Personeel was erg vriendelijk. Kamers waren schoon en iedere dag schone handdoeken. Ontbijtbuffet eenvoudig maar volledig, 3-gangenmenu eenvoudig, geen keuze (omdat we halfpension geboekt hadden) maar voldoende en smakelijk. Voor 39,- per nacht/hp is verhouding prijs/kwaliteit goed.
Gereisd met vrienden in augustus 2011

rustig Hotel boven op berg

tweelingmamasandra, 13-8-2011

6 dagen verbleven, via een zeer steile klim met de auto....boven op de berg het hotel gevonden. Mooi uitzicht, veel dieren in omgeving, zelfs bambies voor het hotel. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, werd netjes naar kamer gebracht, kamer van alles voorzien, douchestoeltje aanwezig voor evt. oudere gasten. tv met alleen Duitse zenders. Douche was niet altijd warm, even bekijken wanneer je het beste kan douchen, kamers werden iedere dag schoongemaakt en nw handdoeken, 1 groot badlaken en 1 kleinere pp. Ons bed kraakte wel en matrassen waren aan vervanging toe maar toch redelijk geslapen. Ontbijt was eenvoudig maar voldoende. Koffie,thee en vruchtensap onbeperkt tijdens ontbijt., 3 gangen diner was elke avond iets anders. Wij hadden een arragement van TO, dus HP. Leuke speeltoestel voor kinderen, konden er paardrijden als de verzorgmeisjes er waren. in omgeving heel veel te doen, zeer centraal en toch heel rustig gelegen.
Gereisd familie in augustus 2011

fantastisch kinderen willen weer

ed, 12-8-2011

leuke kinderboerderij eenvoudig arriveerden erg laat geen moeite werd gespaard om ons te voorzien van eten andere gasten riepen wel dat hollanders kaaskoppen waren

schoon en proper en erg ruime kamer lekker rustig na een druk italie even op adem komen

Gereisd familie in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nillhof in Fischerbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nillhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nillhof scoort een 6.82 uit 10 op basis van 6 reviews.