Hotel Ibis Styles Karlsruhe Ettlingen

Hotel Ibis Styles Karlsruhe Ettlingen
Ibis Styles Karlsruhe Ettlingen
8,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ibis Styles Karlsruhe Ettlingen bij:

11 reviews over Hotel Ibis Styles Karlsruhe Ettlingen in het Nederlands

Super

Wesley Elias, 4-9-2016

Wij zijn hier gestopt voor 1 nacht op doorreis naar Oostenrijk. Wij hadden een familiekamer ter beschikking met tussen de beide kamers een deur. Beide kamers hadden hun eigen douche en toilet. De kamers op zich zijn zeer proper en met alles voorzien. Voor de kinderen konden we zelfs een WII verkrijgen bij de receptie. Super gewoon. Het ontbijt was super en zeer uitgebreid. Er lagen zelfs zakjes om je middagmaal samen te stellen voor onderweg. Ook het personeel was supervriendelijk. Het stadje zelf, zeker het oude gedeelte is een aanrader om eens te bezoeken. Gezien het hotel nauwelijks van de snelweg af ligt, dient er ook niet te worden omgereden. Een aanrader voor mensen die er een nachtje willen overnachten wanneer ze op doorreis zijn.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Perfecte overnachtingsplek, een echte aanrader!

Smit, 20-8-2016

Wij hebben in dit hotel overnacht tijdens onze tussenstop opweg naar onze vakantiebestemming.

Het hotel is modern ingericht. Geen super de luxe kamers, maar wel een kamer met een leuke, vrolijke uitstraling. En heel schoon!

Voor de kids hun eigen shampootje en bij het ontbijt hun eigen bord en bestek en ook door de kleine speelkamer voelde zij zich ook helemaal "thuis".

Stadje zelf is ook leuk en grote supermarkt zit tegenover het hotel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prachtig hotel, ruime familiekamer

doeld003, 24-6-2016

Wij hebben overnacht in dit hotel op de terugreis vanuit Toscane. Dichtbij de snelweg gelegen dus amper omrijden. Het hotel is hagelnieuw en is prachtig ingericht. Parkeren kan in de afgesloten parkeergarage tegen 8 euro per dag. Hoewel een fijn idee dat deze afgesloten is, zou dit er wat mij betreft qua service bijhoren. Aangezien het niet in het centrum van een grote stad zit.

We hadden een familiekamer met onze 2 kindjes van 4 en 1 jaar. Een babybedje werd kosteloos neergezet met vrolijk beddengoed en er stond voor de kids ook een leuke tube kids shampoo/douchegel klaar. De familiekamer bestaat uit 2 losse kamers verbonden met een tussendeur, echt perfect. Wij hadden een heerlijk ruime 2 persoons boxspring (fijn zacht beddengoed met donzen dekbedden en kussens) de andere slaapkamer 2 losse boxsprings. Verder beide een eigen badkamer en apart toilet. De badkamers grenzen "open" aan de slaapkamer en zijn dus niet geheel af te sluiten, dit ziet er erg mooi uit (leuk detail: badkamervloer met patroon vijver) en voor ons verblijf ook erg prettig in gebruik met grote regendouche. (gratis shampoo, föhn aanwezig).Verder beide kamers een grote flatscreen tv en gratis wifi.

Bij de receptie is gratis een Wii spelcomputer op te halen die je mag lenen om op de kamer mee te spelen. Voor de kinderen is er beneden ook nog een leuke speelkamer, erg leuk ingericht met tafelvoetbal, playstation, diverse computerspelletjes, puzzels, jenga, en ook voor de allerkleinsten is er babyspeelgoed. Alles is erg schoon en netjes! De speelkamer ligt wel op de zonzijde en was erg warm.

Het ontbijtbuffet is erg uitgebreid (6-10 uur) met verse sapjes, divers beleg, eitjes, diverse broodsoorten, noem maar op. Zelfs een apart (klein) kinderbuffet met eigen plastic kinderbestek, danoontjes, babybellkaasjes etc. Heel leuk gedaan. Verder zelfs papieren tasjes en zakjes om broodjes in mee te nemen voor onderweg en "to go" bekers om te vullen met koffie/thee etc.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

nooit meer

Wim Wisselink, 17-10-2015

Het verblijf was op zich best goed, maar de afloop was slecht. Op de website staat dat er ontbeten kan worden vanaf 06.00 uur en dat kwam goed uit omdat we voor 12.00 uur in het Ruhrgebied moesten zijn. Toen wij om 06.00 in het restaurant kwamen op zaterdag de 10e oktober zei de daar werkzame kelnerin dat in het weekend pas om 07.00 uur ontbeten kon worden. Toen ik zei dat dit te laat was zei ze: Kom om 06.30 uur dan regel ik wat. Maar toen we om 06.30 uur beneden kwamen stond daar iemand die ons niet door liet. Ontbijten om 07.00 uur en niet eerder. Onze argumenten hielpen niet en dus vroeg ik om een Directielid. Ik ben de directie zei de man en dat was het. Dit was een geweldige domper en ik heb hem nog gezegd dat hij niet klantvriendelijk was, maar hij was niet van zijn standpunt af te brengen. We zijn maar gauw gegaan want we moesten onze kleinzoon ook nog ophalen uit Karlsruhe. Dus nooit meer naar IBIS en zeker niet niet in Ettlingen.
Gereisd met partner in oktober 2015

Superhotel

Guido, 24-8-2015

Op een paar minuten van de snelweg ligt dit moderne en stijlvol ingerichte hotel. We hadden twee ruime kamers met tussendeur voor ons gezin met twee kinderen. De kamers hadden ieder een eigen badkamer met inderdaad de veelgeprezen regendouche. Heerlijk na een lange autorit! Fijne bedden en sanitair, alles brandschoon. Daarbij HD-tv en gratis snelle wifi. Voor 8 euro extra parkeer je de auto parkeer veilig in de garage onder het hotel.

Op de begane grond zit een openbare cocktailbar waar je 's avonds iets kunt drinken.

Het ontbijt verdient een speciale vermelding. Een uitgebreid buffet met broodjes, eieren, vers fruit, cereal etc.etc. Je kunt bijvoorbeeld je eigen bagel of tosti samenstellen en zelf roosteren. Lekkere koffie, cappuccino en espresso. Er liggen zelfs zakjes klaar zodat je een lunchpakketje kunt maken. Kinderen hebben hun eigen mini-buffetje met allerlei lekkers.

Het dorpje Ettlingen schijnt heel leuk te zijn. Helaas kwamen we te laat aan om een wandeling te maken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Perfect hotel voor op doorreis

Laila van Meel, 6-7-2015

Wij hadden een familiekamer, eigenlijk 2 aparte kamers met doorgang. Het was een prachtige kamer, heel erg schoon, heerlijk bed en heerlijke regendouche. dat er een balkon bij zat was een aangename verrassing. Het ontbijt was echt keurig verzorgd met verse broodjes en ook van alles voor (kleine) kinderen. Kortom, wij hebben een geweldige overnachting gehad. Echt perfect voor op doorreis, want het hotel ligt een paar minuten van de snelweg.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Fijn hotel

Ger, 29-8-2014

Op doorreis vanuit Italië 1 nacht verbleven in een familiekamer. Het hotel is fris en schoon. De kamers zijn comfortabel met fijne bedden. De kids kunnen bij de receptie gratis een Nintendo Wii lenen. Het ontbijt is prima. Zeker een aanrader !
Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Super overnachtingshotel met top familiekamers

Emilie , 29-8-2014

Schoon en modern hotel met geweldige familiekamers en heerlijke regendouche. Lekker en uitgebreid ontbijt. Dames van de receptie; ontzettend bedankt voor het zoeken en opsturen van de tas met onze spullen (waaronder iPad) die we waren vergeten! Super service! Dank!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Mooi hotel

CvdS, 1-8-2014

Fijne ruime familiekamer, twee geschakelde kamers. Netjes, schoon, leuk ingericht. Regendouche! Uitgebreid ontbijt. Deze gaan we echt onthouden. Super!
Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Prima

S, 18-2-2014

Op doorreis 1 nachtje hier geslapen. Keurige kamer en vriendelijk personeel. Prima ontbijt bij de prijs inbegrepen.
Gereisd met partner in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Styles Karlsruhe Ettlingen in Ettlingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Styles Karlsruhe Ettlingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Styles Karlsruhe Ettlingen scoort een 8.77 uit 10 op basis van 11 reviews.