Camping Oase ****

8,3

120 reviews over Camping Oase in het Nederlands

Prima camping!

Fam. Schuurhuis, 31-8-2017

Afgelopen zomer hier 2 weken gestaan op een A-plek. Wij konden hier prima staan met caravan, voortent en luifel. Wij konden zelfs onze auto nog op de plek kwijt, mocht je dit liever niet willen dan is er een parkeerplaats buiten de camping waar je je auto kan parkeren.

Sanitair was ook prima, 7 min. voor 0,50 is echt genoeg!

Leuk zwembad naast de camping, voor de kleintjes is de zandspeelplaats erg leuk.

Allergrootste pluspunt vond ik de wasservice! Echt vakantie, je brengt 's ochtends je was weg en 's middags is het weer droog (handig bij regen!). En zelf kan je van je vakantie genieten zonder dat eeuwige gewacht bij de wasruimte of je al "aan de beurt bent".

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fijne en verzorgde camping

Marijke Olzheim, 17-8-2017

Schoon sanitair, heerlijke douche. Douche kost wel 50cent voor 7 minuten maar temperatuur te regelen en keuze uit stortdouche of handdouche.

Er werd meerdere malen per dag gepoetst.

Plaatsgrootte varieert sterk en ook de straatjes. Het staat vrij dicht op elkaar maar door al die heggetjes toch net minder sfeer. Dat is uiteraard persoonlijk, ik sta liever op een open veldje.

Camping winkel alleen het hoognodige (lekkere verse broodjes) maar er zit een grote supermarkt edeka op 5 minuten fietsen.

Mooie speeltuin, die voor de kleintjes uit de zon met luifel.

Omgeving is lieflijk, glooiende heuvels tussen zonnebloemen, wijngaarden en maïs. Lekker wandelen en fietsen in de directe omgeving.

Ettenheim is een charmant stadje.

Het is een verzorgde camping met vriendelijk personeel.

Voor de hoogtepunten in het zwarte woud was het niet zo'n goede uitvalsbasis vonden wij. Dan kun je beter iets zuidelijker zitten.

Zijn hier 12 nachten geweest.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Rustige gezinscamping

fam. Slagers, 28-7-2017

Prima camping in prachtige omgeving. Let wel op als je ruimte zoekt/nodig hebt :

veel verschil in grootte tussen A/B/C plekken. Vriendelijke mensen bij de receptie. Prachtig zwembad met ligweide.

Enig minpuntje : verzorging gras/heggen had iets beter gekund.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fijne camping

MelissaB, 24-7-2017

Mooie en heel rustige camping met twee mooie speeltuinen voor de kinderen. Het dorp was iets van 20 minuten lopen. Naast de camping ligt een prachtig zwembad met een heel mooi kinderbad (wel heel koud water) en groene ligweiden met overal parasollen. Het restaurant bij de camping vonden we wat prijzig maar wel prima eten en een speeltuin erbij met trampoline.

Verder zou ik aanraden een grote plek te kiezen. Het verschil in prijs is niet zo groot maar het verschil in grootte van de plek is wel enorm! Als je een plek met schaduw wilt zou ik dat bij het boeken expliciet aangeven, dat hadden wij ook gedaan. De camping straalde gewoon rust uit en ook de eigenaren waren heel relaxed. Wij vertrokken een dag eerder en hoefden de laatste dag niet te betalen, heel netjes. Ik miste wel een gezellig terrasje of iets waar je koffie kon drinken. Kon wel maar was duur en niet echt lekker en gezellig. De campingwinkel vond ik soiweso extreem duur. Sanitair altijd schoon.

Al met al een aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima camping

Tamara, 1-7-2017

Rustige camping in een mooie streek van Duitsland.

Camping is prima onderhouden, wij hadden plek 81 die was zeer ruim. Sanitair is niet nieuw maar wel schoon en de douches geven veel water! Broodjes avond van te voren bestellen. Zwembad is keurig verzorgd maar begin juni nog erg koud maar even doorbijten en dan is het prima.

Europapark 10 minuten rijden, rodelbaan in de buurt, waterval heel mooi in todtnau. Frankrijk dicht bij en ook freiburg een bezoekje waard. Kortom een aanrader als je het zwarte woud wil verkennen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

prima vakantie gehad

wim en ria, 12-6-2017

stonden op de alm strasse op een mooie plek het was erg warm maar konden de

schaduw opzoeken omgeving erg mooi ettenheim is te voet ongeveer 5 minuten

invaliden douce ontbreekt de douce zijn heel smal maar wel voldoende warm

zelf mengen 7minuten is ruim voldoende winkel alleen voor boodjes gebruikt

in ettenheim is een lidl en aldi en een prima kauf hal en getranken winkel in het dorp kun je goed eten bij het rest t.o.de bank leuk zitjes buiten ook is er een grieks rest. en 2 pizza rest. bij de camping is een rest maar de eigenaar is wel

aardig maar wij hadden ook een keer een minder vriendelijk persoon

dus aleen bij aankomst en vertrek is het een prima oplossig

Gereisd met vrienden in mei 2017

Rustige nette camping op een mooie lokatie

Erwin, 31-1-2017

Omgeving veel mogelijkheden om te ontdekken, van reünie tot pretparken. Uitstapjes naar Freiburg, langste rodelbaan, grote kastelen in Frankrijk of met de lift naar het hoge punt op de berg Schauinsland (trui meenemen in de zomer). Zwembad naast de camping is gemeente zwembad maar erg mooi met een mooie ligweide en warme douches.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Een heerlijke camping erg schoon sanitair

Felix, 6-11-2016

De staanplekken kunnen iets groter en het zwembadwater wat warmer voor de rest was het een perfecte camping
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Mooie rustige camping!

Familie Vollenbroek, 14-9-2016

Wij zijn met twee oudere kinderen hier geweest. Zij hebben zich uitstekend vermaakt. Mooi zwembad. Jammer dat het assortiment in het winkeltje klein is, maar de broodjes zijn heerlijk. Maar er zijn genoeg supermarkten in de buurt.Eigenaars van de camping zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ook de wasservice is erg handig. Prijs is goed. Omgeving is prachtig . Veel leuke uitstapjes. Wij komen zeker terug !
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijke camping aan de rand van het Zwarte Woud

Astrid, 6-9-2016

Over camping Oase zijn wij goed te spreken. Wij hadden een heerlijke grote plek. Prima sanitair (achterin, richting zwembad) Douches met deuren, genoeg toiletten. Alleen 1 minpuntje, de afwasgelegenheid vonden wij een beetje laag. Zelf ben ik niet groot 1.58 maar ook voor mij was het te laag, niet zo prettig voor de rug. Leuk, groot zwembad, keurig aangelegd. Tja, dat de poort tussen de middag dicht is, is over het algemeen bekend in Duitsland en terug te vinden op de site. Elke ochtend kun je broodjes ophalen die je een dag vantevoren kunt bestellen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Oase in Ettenheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Oase zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Oase scoort een 8.26 uit 10 op basis van 134 reviews.