Pension Metzgereigasthof Rebstock ***

5,8

7 reviews over Pension Metzgereigasthof Rebstock in het Nederlands

Nooit meer!

M. Eijkhout, 25-9-2016

Helaas een slechte ervaring met dit hotel. Op zich prima kamers en redelijk personeel. Het hotel is erg gehorig. De afzuiging van de gehele gang is nadrukkelijk aanwezig. Veel lawaai van het langskomende verkeer. Daar is echter wel mee om te gaan.. Maar wat niet OK is dat het eten izwaar onder de maat is. Dit is niet de kwaliteit die men zou mogen verwachten. Met 13 personen 2 dagen overnacht met half pension. 2e dag was er een Duits gezelschap. Met als gevolg dat wij naar een bijkamertje verwezen werden en ruim 2 uur later pas avondeten kregen. Matige bediening en een van ons kreeg een bord tagliatelle met forel die veel te lang onder de warmhoudplaat had gestaan. Het bord werd weer meegenomen maar een nieuw gerecht bleef uit. Na een uur gewacht te hebben, eens de eigenaar opgezocht en die gaf aan dat hij het niet eens was met de klacht en geen nieuw gerecht liet maken maar het tarief van half pension niet in rekening zou brengen. Met als gevolg zonder avondmaal naar bed!
Gereisd met vrienden in september 2016

Perfect hotel (zeker voor doorreis)

Rik van Middendorp, 28-8-2013

Heerlijk hotel. Aardige mensen. Giga kamers, vooral de 4 persoons. Heerlijk eten! En schoon.

Alleen stoorde wij ons aan de vliegen.

Wij hadden dit hotel geboekt als doorreishote, zowel heen als terug, voor de reis naar Italië.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Gewoon goed hotel

ariba, 9-8-2013

Het hotel ligt perfect voor onze terugreis vanuit Italie. Het ligt een kleine 7 km van de autobahn. Goede/voldoende parkeergelegenheid. Personeel is vriendelijk. De kamers zijn ruim en schoon. Goed restaurant voor het avondeten. Ontbijtbuffet is voldoende. Kortom volgend jaar weer.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Prima hotel

rtvd, 4-8-2013

Plus: Net, vrij groot door een familie gerund hotel 7 km van de autobahn. Gratis wifi. De kamers zijn ook mooi ruim. Het personeel is hulpvaardig en vriendelijk. Het ontbijt is prima. ’s Avonds kun je op het terras een gutbürgerliche maaltijd met een mooi glas wijn of bier nuttigen (niet duur). De prijs-kwaliteit verhouding is OK.

Min: Geen airco en dat is bij buitentemperaturen van boven de 30°C geen pretje. Na 9.00 uur wordt er vrijwel niet meer nagevuld (ontbijt tot 10.00 uur). Je moet dus wel vragen of sommige zaken op het buffet aangevuld kunnen worden. Dat gebeurt dan ook. Er is maar net voldoende parkeerruimte voor en naast het hotel.

Gereisd met partner in augustus 2013

perfect motorhotel

Kenny, 3-7-2011

Verzorgd hotel en propere, grote, kamers. Zeer lekker eten, enkel minpuntje: wij waren met een groep en kregen bijgevolg maar 1 menu voorgeschoteld (voorgerecht-hoofdgerecht-dessert). Voor mij geen probleem want ik lust alles maar voor de mensen die niet zo zijn kan dit dus wel een probleem geven. Je kon wel kiezen voor vegetarische gerechtjes. Geen zwembad in het hotel. Grote overdekte stallingsplaats voor de moto's. Vriendelijk personeel, zeker naar Duitse normen. Douche was gelijkgronds en liep slecht af, weter stond soms een meter naast de douche. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met vrienden in juni 2011

Prima hotel

danielmeeuwsen, 22-6-2011

Wij hadden dit hotel voor onze doorreis naar Italië geboekt. Het is een prima hotel. Grote schone kamers en alles ziet er goed uit.

Ontbijt was gevarieerd en genoeg.

Gereisd met partner in juni 2011

Goed hotel op doorreis

Rick van der Est, 24-1-2010

Tien minuten van de snelweg, perfecte tussenstop op weg naar Italie. Grote kamer, genoeg plek voor een kinderbedje, nette badkamer, goed ontbijt. Kan hier ook goed dineren; terrasje aan de voorkant van het hotel. Prijs voor overnachting was in de zomer van 2009 erg voordelig. In het dorpje vol sigarettenautomaten weinig te doen, wel een bank waar je kan pinnen. Feldberg is een uurtje met de auto.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Metzgereigasthof Rebstock in Ettenheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Metzgereigasthof Rebstock zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Metzgereigasthof Rebstock scoort een 5.83 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: