Hotel Deutscher Hof *

9,5

2 reviews over Hotel Deutscher Hof in het Nederlands

zeer prettig hotel

schumacher, 23-8-2017

Het hotel had een zeer goede prijs/kwaliteit

met europapark arrangement. in de ochtend kon je op tijd ontbijten met een zeer goed ontbijtbuffet. Goede bedden en ruime badkamer goede gratis parkeerplaatsen en in het centrum. Vele terrasjes en restaurants op loopafstand

Het hotel heeft een ijssalon dees met heerlijk ijs

en do-vrij-zat veel soorten gebak

Als we weer in de buurt komen zouden we er zeker weer overnachten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

A. Berkhout, 11-4-2008

Wij gebruiken dit hotel al jaren 4x per jaar als overnachtingshotel op onze reis naar Italie. Het ligt even van de autobahn af in een prachtig barocke stad. Kamers eenvoudig maar met goede bedden, eigen badkamer en schoon ! Geen dinerfaciliteiten maar onder het hotel een grieks restaurant en in het dorp vele eethuisjes op loopafstand. Prima en uitgebreid ontbijt in de Conditorei Dees. Parkeren binnen op eigen Hof.

IJs bereiden is een delicatesse van Frau Dees! Zeer prijsgunstig.

Gereisd met partner in april 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Deutscher Hof in Ettenheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Deutscher Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Deutscher Hof scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.