Beoordelingen Hotel Forellenhof***

Forellenhof***
14 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Forellenhof***
Tribergerstrasse 57, D-79215, Elzach

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Forellenhof*** in Elzach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Forellenhof*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Forellenhof scoort een 7,3 uit 10, op basis van 14 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Forellenhof*** in Elzach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Forellenhof***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Forellenhof*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 3 vakantiefoto's van Hotel Forellenhof*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Duitsland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Baden-Württemberg. Vergelijk Hotel Forellenhof*** met andere accommodaties in Elzach.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

14 beoordelingen over Forellenhof***

14 beoordelingen
7,1
8,4
8,1
8,2
Toon score en beoordelingen van:
" Goed rustig hotel "vertalen
E.Smit

14-07-2010 Mooie omgeving, vriendelijk ontvangst
ruime kamer met balkon en koelkastje.
Heerlijk gegeten, mevr. kookt zelf.
Waren op doorreis, zijn hier maar
twee nachten geweest. Hadden hier wel langer willen blijven.

"Voor de rustzoekers"vertalen
Groeneweg
6,0

12-08-2008 Wij waren 7 dagen te gast in dit Landgasthuis en hebben genoten van de omgeving,de gastvrijheid en het eten. Het bereik van een mobile telefoon is niet mogelijk daar het hotel tussen de bergen ligt. Echt een verbljf voor een natuurvriend en rustzoeker maar weinig geeft om luxe.

met partner, Aug. 2008
"Zeer goed hotel"vertalen
Priscilla Vegt- Bil...
8,0

11-08-2008 op 01-08-08 zijn wijn getrouwd en zijn op 04-08-08 naar het forellenhof gegaan.
was effe zoeken. tom tom is soms dom dom had de locatie eerder dan het was.

de locatie is echt in de middel of no where. maar wel supper mooi.
rustig gelegen en in het prachtige bos omgegeven.
heerlijk voor wandelaars. weining verkeer.
zeer vriendelijk ontvangen.
de kamers was echt suppppeer goed. ruim opgezet mooi uitzicht. en zeer schoon elke dag weer. alleen was de douche een beetje aan de kleine kant. wij waren nogal lang. bedden geen probleem hoor.
het eten echt toppie zeer veel keus voor iedereen natuurlijk ook de forel. was echt heerlijk.
de sfeer is echt goed heel gezellig en veel gelachen met andere mensen maar ook van het hotel. wij zijn er zelf veel op uit geweest naar allerlei plekjes prima te doen mooi in het midden van zwartswald.
Groeten Ewout en Priscilla Vegt

Jos van Es
6,0

18-05-2008 Mijn vrouw en ik zijn samen met onze twee honden 5 dagen in het hotel geweest. De bediening is vriendelijk, het eten uitstekend en de ligging is geweldig als je van natuur en boswandelingen houdt. Het hotel ligt midden in de bossen langs de doorgaande weg tussen Elzach en Schonach. De kamers zijn schoon en groot genoeg om ook onze twee blaffers makkelijk kwijt te kunnen (Duitse herder en Saarlooswolfshond).

met partner, Aug. 2007
NPL Wetsteijn
9,0

14-08-2007 Augustus 2007 zijn wij hier beland op aanraden van een duitse zakenpartner. Is een zeer aangenaam en gemoedelijk hotel wat zijn sterren zeker waard is. Omgeving zeer rustig en het eten was fantastisch. Bediening zeer vriendelijk en correct. Door de weeksedagen veel zakelijke gasten, dus ook geen rumoer in de avonduren. In de weekenden meer toeristen maar toch rustig publiek.
Prijs-kwaliteitverhouding zeer goed. Kamers zijn heel schoon en ruiken fris doordat er in het gehele hotel niet gerookt wordt.
Een aanrader, zowel voor zakelijke gasten alswel leisure.

met partner, Juli 2007
Yt
10,0

07-09-2007 Wij hebben hier een leuke tijd gehad. De eigenaar was erg aardig en altijd in voor een praatje. Zelfs nog forel gegeten!

Familie, Juli 2007
W.H. de Zeeuw
10,0

02-08-2007 zeer goed hotel/restaurant, met niet alleen vis op het menu, en een goed ontbijt.
rustig gelegen en een ideale plaats om dagtochten vandaan te beginnen.
Vriendelijk personeel en goede service, en nette kamers.
We hebben hier met de kinderen een prachtige vakantie gehad.

E.Verhoef
5,0

19-06-2007 E.Verhoef juli 2006
Het hotel ligt aan de doorgaande weg naar triberg, en dus "in the middle of nowhere" Toen wij aankwamen konden wij eerst op zoek naar iemand die ons een sleutel van de kamer kon geven, de kamer zag er netjes uit.Het is trouwens geheel rookvrij. Het eten wordt door de dochter van de eigenaar zelf klaargemaakt(naar ik begreep.)De eerste dag forel eten, de tweede dag weer forel eten. Ja de naam he.Ontbijt was goed. Maar mijn vriendin had het wel gehad.

met partner, Juni 2007
Jacquelien en Coen
8,0

18-06-2007 Wij hebben hier 1 nacht geslapen op de terugweg van onze vakantie. Het eten was goed, een uitgebreide kaart om uit te kiezen. De forel was goed en ook de goulash. Prijzen zeer redelijk.
Kamers erg netjes met voldoende faciliteiten. Het is een simpele gasthof, dus je moet niet denken dat je in een luxe hotel komt, die zie je niet in deze omgeving. Het hotel ligt inderdaad wat afgelegen maar dat heeft juist charme. Ideaal om een paar nachten te verblijven om de omgeving te verkennen (veel motorrijders en wandelaars in dit gebied) Wij vonden het in ieder geval goed. Voor kinderen is er inderdaad weinig te doen, maar daar wordt in de brochure ook niet over gesproken.

alleenreizend, Mrt. 2007
eric
3,0
3,0

17-03-2007 zeer afgelegen,oud hotel.elkedag het zelfste ontbijt
gelukkig was ik de ganse dag skieen en kon ik eten
waar ik zin in had. savonds geen bal te zien rond
het hotel. geen aanrader.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?