Hotel Forellenhof ***

14 reviews over Hotel Forellenhof in het Nederlands

Goed rustig hotel

E.Smit, 14-7-2010

Mooie omgeving, vriendelijk ontvangst

ruime kamer met balkon en koelkastje.

Heerlijk gegeten, mevr. kookt zelf.

Waren op doorreis, zijn hier maar

twee nachten geweest. Hadden hier wel langer willen blijven.

Gereisd met partner in juli 2010

Voor de rustzoekers

Groeneweg, 12-8-2008

Wij waren 7 dagen te gast in dit Landgasthuis en hebben genoten van de omgeving,de gastvrijheid en het eten. Het bereik van een mobile telefoon is niet mogelijk daar het hotel tussen de bergen ligt. Echt een verbljf voor een natuurvriend en rustzoeker maar weinig geeft om luxe.
Gereisd met partner in augustus 2008

zeer goed hotel

Priscilla Vegt- Bilder, 11-8-2008

op 01-08-08 zijn wijn getrouwd en zijn op 04-08-08 naar het forellenhof gegaan.

was effe zoeken. tom tom is soms dom dom had de locatie eerder dan het was.

de locatie is echt in de middel of no where. maar wel supper mooi.

rustig gelegen en in het prachtige bos omgegeven.

heerlijk voor wandelaars. weining verkeer.

zeer vriendelijk ontvangen.

de kamers was echt suppppeer goed. ruim opgezet mooi uitzicht. en zeer schoon elke dag weer. alleen was de douche een beetje aan de kleine kant. wij waren nogal lang. bedden geen probleem hoor.

het eten echt toppie zeer veel keus voor iedereen natuurlijk ook de forel. was echt heerlijk.

de sfeer is echt goed heel gezellig en veel gelachen met andere mensen maar ook van het hotel. wij zijn er zelf veel op uit geweest naar allerlei plekjes prima te doen mooi in het midden van zwartswald.

Groeten Ewout en Priscilla Vegt

Gereisd met partner in augustus 2008

Jos van Es, 18-5-2008

Mijn vrouw en ik zijn samen met onze twee honden 5 dagen in het hotel geweest. De bediening is vriendelijk, het eten uitstekend en de ligging is geweldig als je van natuur en boswandelingen houdt. Het hotel ligt midden in de bossen langs de doorgaande weg tussen Elzach en Schonach. De kamers zijn schoon en groot genoeg om ook onze twee blaffers makkelijk kwijt te kunnen (Duitse herder en Saarlooswolfshond).
Gereisd met partner in mei 2008

Yt, 7-9-2007

Wij hebben hier een leuke tijd gehad. De eigenaar was erg aardig en altijd in voor een praatje. Zelfs nog forel gegeten!
Gereisd met partner in juli 2007

NPL Wetsteijn, 14-8-2007

Augustus 2007 zijn wij hier beland op aanraden van een duitse zakenpartner. Is een zeer aangenaam en gemoedelijk hotel wat zijn sterren zeker waard is. Omgeving zeer rustig en het eten was fantastisch. Bediening zeer vriendelijk en correct. Door de weeksedagen veel zakelijke gasten, dus ook geen rumoer in de avonduren. In de weekenden meer toeristen maar toch rustig publiek.

Prijs-kwaliteitverhouding zeer goed. Kamers zijn heel schoon en ruiken fris doordat er in het gehele hotel niet gerookt wordt.

Een aanrader, zowel voor zakelijke gasten alswel leisure.

Gereisd met partner in augustus 2007

W.H. de Zeeuw, 2-8-2007

zeer goed hotel/restaurant, met niet alleen vis op het menu, en een goed ontbijt.

rustig gelegen en een ideale plaats om dagtochten vandaan te beginnen.

Vriendelijk personeel en goede service, en nette kamers.

We hebben hier met de kinderen een prachtige vakantie gehad.

Gereisd familie in juli 2007

E.Verhoef, 19-6-2007

E.Verhoef juli 2006

Het hotel ligt aan de doorgaande weg naar triberg, en dus "in the middle of nowhere" Toen wij aankwamen konden wij eerst op zoek naar iemand die ons een sleutel van de kamer kon geven, de kamer zag er netjes uit.Het is trouwens geheel rookvrij. Het eten wordt door de dochter van de eigenaar zelf klaargemaakt(naar ik begreep.)De eerste dag forel eten, de tweede dag weer forel eten. Ja de naam he.Ontbijt was goed. Maar mijn vriendin had het wel gehad.

Gereisd anders in juni 2007

Jacquelien en Coen, 18-6-2007

Wij hebben hier 1 nacht geslapen op de terugweg van onze vakantie. Het eten was goed, een uitgebreide kaart om uit te kiezen. De forel was goed en ook de goulash. Prijzen zeer redelijk.

Kamers erg netjes met voldoende faciliteiten. Het is een simpele gasthof, dus je moet niet denken dat je in een luxe hotel komt, die zie je niet in deze omgeving. Het hotel ligt inderdaad wat afgelegen maar dat heeft juist charme. Ideaal om een paar nachten te verblijven om de omgeving te verkennen (veel motorrijders en wandelaars in dit gebied) Wij vonden het in ieder geval goed. Voor kinderen is er inderdaad weinig te doen, maar daar wordt in de brochure ook niet over gesproken.

Gereisd met partner in juni 2007

eric, 17-3-2007

zeer afgelegen,oud hotel.elkedag het zelfste ontbijt

gelukkig was ik de ganse dag skieen en kon ik eten

waar ik zin in had. savonds geen bal te zien rond

het hotel. geen aanrader.

Gereisd alleenreizend in maart 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Forellenhof in Elzach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Forellenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Forellenhof scoort een 7.21 uit 10 op basis van 14 reviews.