Hotel Kohlers Hotel Engel

Kohlers Hotel Engel
8,8

7 reviews over Hotel Kohlers Hotel Engel in het Nederlands

jennie, 27-8-2016

Wat dikkere kussens op de stoelen in het restaurant. Na verloop van tijd wel erg hard.
Gereisd anders in augustus 2016

Geweldig - Gastvrij

Sietse, 16-8-2016

's avonds laat aangekomen op zoek naar een kamer en eten. De keuken was al dicht maar was geen probleem eten werd speciaal voor ons klaar gemaakt
Gereisd met partner in augustus 2016

jennie, 8-8-2016

Super gastvriendelijk. Zeer nette en schone kamet. Uiterst verzorgd ontbijt.
Gereisd anders in augustus 2016

Perfect

Shirah, 21-12-2015

Niet ver van de snelweg, ideale plaats als je op doorreis bent naar het zuiden.

Fijne kamer, geweldig ontbijt en gastvrije bediening.

Gereisd met partner in april 2015

Nooit meer iets afspreken hier!

N.Hoek, 22-9-2011

Hebben hier op weg naar de zomervakantie overnacht en dat was prima bevallen. Bedden en kamer goed en het eten wel ok.

Toen we met het hotel de afspraak maakten dat we op weg naar de wintersport weer wilden komen was dat natuurlijk prima. Ze vertelden het geen probleem te vinden als we laat aankwamen. (Over gemaild) Toen we door flinke vertraging inderdaad laat aankwamen had hij onze kamer door verkocht. Stonden we dan met 2 kleine kinderen....Nooit meer dus!!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Echt overnachtingshotel

edwin, 15-4-2011

Zeer geschikt als overnachtingshotel naar Italie of Zwitserland, paar minuten vanaf de A5 Karlsruhe-Basel. Ruim voldoende parkeergelegenheid aan de achterzijde, ontvangst correct. Standaard, schone kamer aan zijstraat, geen last van verkeer ervaren. Eten is typisch Duits, gewoon kwalitatief goed en ondanks drukte snelle bediening. Stube-achtig restaurant waar ook lokale bevolking zat te eten. Kleine kinderspeelhoek in een zijvleugeltje naar de achteruitgang. Ontbijt in een aparte zaal beneden, wat onpersoonlijk maar ruim voldoende assortiment. "s Ochtends weer klaar voor de vervolgrit door Zwitserland naar Italie!
        Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

prima overnachtingshotel

anneke, 20-9-2009

Keurig hotel geschikt voor overnachting op weg naar het zuiden. 5 min. vanaf de snelweg. Nette schone kamers,restaurant aaanwezig waar je goed kunt eten. Ontbijt is in buffet vorm en biedt voldoende om de maag te vullen.
        Gereisd met partner in september 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kohlers Hotel Engel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kohlers Hotel Engel in Bühl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kohlers Hotel Engel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kohlers Hotel Engel scoort een 8.77 uit 10 op basis van 43 reviews.