Camping Adam

7,1

23 reviews over Camping Adam in het Nederlands

Nooit meer!

Angela van de Laarrschot, 22-8-2017

Vreselijk! Enige voordeel was het meertje en de liggging bij de snelweg. Wat een onsympathieke camping! Het onvangst was door 2 chagrijnige pubers die waarschijnlijk een baantje moesten zoeken. Dat was nog daar aan toe. Tot aan de avond ging het prima, maar naar mate middernacht naderde werden de jongeren om ons heen wel erg luidruchtig. Er werd in de middag al het een en ander genuttigd aan drank en drugs en dat ging maar door. Gigantische waterpijpen werden er op tafel gezet. Dat wij onze kinderen daaraan moesten blootstellen! Een jointje dat zien ze niet eens, maar die stellages! Wij zijn dus na meerdere keren bij de bewaker geweest te zijn in het holst van de nacht met onze kinderen vertrokken. De maat was vol. Op naar de volgende overnachtingscamping. Na meerdere malen gemaild te hebben met ons verhaal en de vraag of we onze 36 euro terug konden krijgen hebben we nog steeds niet vernomen! Nog geen excuses of uitleg. Helemaal niets! Voor ons nooit geen camping Adam meer!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Nooit meer

Friti, 20-7-2017

Als overnachting op de terugweg geweest ,vriendelijk meisje aan de receptie maar daar is alles mee gezegd ,wij wilden een tafeltje voor de avond bespreken om dat 1 persoon met een huid ziekte niet in de zon mag dit kon absoluut niet aan tafel reservering deed men niet terwijl er 6 tafels van een bordje gereserveerd waren voorzien ,norse bediening geruzie om een tafeltje enz.....
Gereisd met vrienden in juli 2017

Plek om terug te komen.

Kees Colijn, 19-8-2016

We stonden op het tentenveld en het was erg druk op het moment van arriveren. Iedereen dicht op elkaar, toch is het erg gezellig geweest. Veel bierdrinkers en BBQers, zonder dat ze echt overlast veroorzaakten. Totaal 6 nachten doorgebracht op een doorreiscamping. Omdat het een mooi meer heeft met behoorlijk schoon water, een fijne glijbaan en wandelgelegenheid direct vanaf de camping. Wij vonden de sfeer er ongedwongen en men vertrouwd elkaar meteen. Niemand moppert dat het soms krap qua plek is. Sanitair prima verzorgd, werd meerdere keren per dag gepoetst. Douchen kost €0.50 en de wasdroger ook. Wij gaan er nog een keer naar toe.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

F. Hendriks, 1-8-2016

De camping ligt aan het rand van Het Zwarte Woud. In de buurt kun je prima wandelen.

Eenvoudig, maar prima en schoon sanitair. Douches zijn betaald en sommige hebben een erg harde straal.

Leuk zwemmeer met strand waar je fijn in kunt zwemmen (Het water is niet heel erg schoon). Leuke waterglijbaan voor de kinderen. De camping heeft een speeltuin en een beachvolleybal veld. Op de website staat dat er een voetbalveld is, maar die was er niet.

Verder waren er in de vast huisjes veel mensen die zeurden over spelende kinderen. De camping heeft een 'mittagsruhe', je kunt tussen half 1 en half 3 de camping niet op met de auto.

Verder zijn de staplekken prima en de meesten hebben wel schaduw. De camping word vooral gebruikt als doorgangscamping maar je kunt er ook prima voor langer tijd staan.'s Nachts hoor je wel de dichtbijgelegen weg.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Anja van der Veen, 16-7-2016

N.a.v. De berichten op Zoover hadden we toch wat hogere verwachtingen. Camping Adam is in het algemeen een prima camping en voor ons op doorreis een gunstige ligging. Echter de camping stijgt niet boven andere doorreis campings uit. Camping Adam is als veel campings in Duitsland die wij op doorreis aandoen, Netjes een goede keuken en vriendelijke mensen.
Gereisd met partner in juli 2016

Prima doorreis camping

Dave, 4-6-2016

De camping is dichtbij de snelweg, en makkelijk te bereiken. Caravan kan aangekoppeld blijven, goed sanitair,en prima restaurant erbij. Komen weer in 2016, wanneer we op doorreis zijn naar Italië.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

prima overnachtingscamping

hanneke, 1-8-2015

1 nacht hier verbleven op weg naar Italie. De caravan kan aangekoppeld blijven waarbij je op asfalt staat voor een tentenveld. Heerlijk om nog even te zwemmen in het meer. Erg leuk voor kinderen omdat er een waterglijbaan en vlot is. Restaurant bij de camping is prima. Sanitair is schoon en er is een leuke speeltuin voor kinderen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prima doorgangscamping

Joop G, 2-10-2014

Gebruikt als doorgangscamping begin oktober. Circa 2 km van snelweg. Konden zelf plaats kiezen. Sanitair schoon. Restaurant was begin oktober niet open, maar gasthof in dorp op ca. 5 minuten lopen, was zeer goed. Prijs van €19 excl. douchen, gezien tijdstip in verhouding met andere campings aan hoge kant.
Gereisd met partner in oktober 2014

Roel, 6-9-2014

We hebben hier 1 nacht gestaan op de terugweg van Italie. Wat een prachtige camping! Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel. Uitstekend restaurant en prima plaatsen speciaal voor 1 overnachting. Rest van de camping zag er prima uit. Wij komen hier zeker weer terug.
Gereisd met partner in augustus 2014

Goede overnachtingscamping

Bert, 16-8-2014

Wij hebben 2 nachten op deze camping gestaan en daarom gekozen voor een normale plek. Je kunt ook kiezen voor het passantendeel en de caravan aangekoppeld laten. De camping is niet goedkoop temeer je ook nog moet betalen voor het douchen en er geen gratis WiFi is. Het sanitair is prima en de camping is mooi gelegen aan een meertje. Aan de overkant van het meertje zijn vaste plekken met zeer merkwaardige bouwsels, een bezienswaardigheid op zich. Kortom een prima camping voor 1 of een paar nachten.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Adam in Bühl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Adam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Adam scoort een 7.06 uit 10 op basis van 24 reviews.