Hotel Best Western am Münster ****

Hotel Best Western am Münster
Best Western am Münster

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Western am Münster bij:

3 reviews over Hotel Best Western am Münster in het Nederlands

Zeker slecht genoeg om meteen klacht in te dienen

H. van der Weijden, 22-8-2016

Zelfde ervaring als chrisennel_1. Ontvangst rommelig. Men was niet op de hoogte van inhoud arrangement of had daar lak aan en hanteerde een eigen interpretatie. Ons arrangement omvatte o.a. 3 x dinerbuffet, 1 x een kaasplankje met een glas wijn of alcoholvrij drankje, een

consumptiebon voor drankjes t.w.v. € 8 en een parkeerplaats in de

parkeergarage.

De receptioniste wist dat alles niet en wilde ons afschepen met een bon voor een welkomstdrankje. We zouden ook maar 2 x dinerbuffet krijgen; de derde dag zou er een soort raclette geserveerd worden en dat zou dan het 'kaasplankje' zijn, dat dus helemaal niet extra was. De parkeergarage kostte € 8,- per dag als we daar in wilden...

Na veel heen en weer gepraat werd de manager erbij gehaald. Een onaangename, onbuigzame en zeer klantonvriendelijke man die op hoge poten naar voren kwam en meteen begon te vertellen dat onze reserveringsbevestiging niet klopte en dat hij daar ook niets mee te maken had, maar dat alleen zijn contract (met wie, dat wilde hij niet vertellen) maatgevend was. We konden hoog of laag springen, maar zo was het en niet anders. En als we het er niet mee eens waren moesten wij zelf maar actie ondernemen naar degene bij wie wij hadden geboekt, want hij was niet van plan om er verder achteraan te gaan. En trouwens, de garage was vol, dus zelfs als we er gratis in zouden mogen, wat niet het geval was volgens zijn 'contract', dan was dat toch niet mogelijk ...

We hebben meteen contact opgenomen met de organisatie waar we hadden geboekt en die nam gelukkig meteen actie. Binnen een uur hadden we antwoord. Zij hadden met de contractpartij van het hotel gesproken, die aangaf dat het verhaal over de diners en het kaasplankje inderdaad klopte; dat hadden zij zelf niet goed doorgegeven, maar we kregen wel meteen een bedrag terugbetaald waarmee we zelf een volwaardig derde diner konden betalen, wat we ook hebben gedaan (maar niet in het hotel ...). Wel zou de hotelmanager ervoor zorgen dat we toch in de garage konden parkeren en daar niets voor hoefden te betalen.

Toen we met dat verhaal terug gingen naar de receptie, kregen we eerst ongevraagd de twee consumptiebonnen voor drankjes t.w.v. € 8. De bon voor het welkomstdrankje was 'een foutje'... Dan gevraagd naar de manager, maar die ontkende glashard dat zijn contractpartij met hem had gesproken en zijn standpunt over het parkeren bleef hetzelfde. Op onze mededeling dat er in de garage, waar we inmiddels hadden gekeken, maar 8 van de 50 plaatsen bezet waren, zei hij dat de rest al was gereserveerd voor gasten die nog aan moesten komen...

Dat weer gemeld aan de organisatie waar we hadden gereserveerd en na het diner nog maar eens in de garage gekeken en een foto gemaakt van de nog steeds lege ruimte. Daarmee weer terug naar de receptie en daar was eindelijk doorgedrongen dat we het er niet bij zouden laten zitten. "Als er een vrije plaats was inde garage" (nou en of ...) mochten we daar dan bij des managers gratie gaan staan. Pffff!!!!

En tot overmaat van ramp bleek ook het zwembad 'wegens een technische storing' de komende dagen gesloten....

Gereisd met partner in augustus 2016

Niet slecht genoeg om meteen klacht in te dienen

Chris Timmer, 26-7-2016

Samen gereisd met vrienden. Arrangement via touroperator. Prachtige ligging. Kamer en badkamer schoon. Helaas geen balkon. Ontvangst rommelig. Men was niet op de hoogte van inhoud arrangement.

Als er een pp in de omgeving vrij was konden wij daarvan kosteloos gebruik maken anders in parkeerkelder tegen betaling 8 euro p/d. Kamer van vrienden eveneens zonder balkon keek uit op blinde muur van kerk. Een pre was dat men zonder bijbetaling een andere kamer toe wees met balkon. Ontbijt krijgt van ons een voldoende omdat er genoeg was. Echter vers fruit was slecht en gekookte eieren waren niet te eten (koud en keihard).

´s Avonds buffet. Ook hier weer voldoende maar diversiteit en kwaliteit lieten te wensen over. Soep na 1e dag niet meer gebruikt (lauw en smakeloos). Nagerecht alle dagen tirasemu of yochurt met kersen geserveerd in een glaasje ter grootte van glas waarin een waxinelicht past. Kortom, dik onvoldoende.

Op 3e avond moesten wij volgens de zeer onvriendelijke bediening gebruik maken van raclette. Dat was ons overigens bekend. Dit bestond uit 4 gekookte aardappelen met kaassausje en plakje rauwe ham. Absoluut geen voldoende maaltijd. Ten strengste verboden om gebruik te maken van voorgerecht, saladebuffet en dessert. Omdat wij graag voldoende wensten te eten gekozen voor alternatief tw toebetaling 8.60 euro en gebruik buffet. Wat had het anders kunnen zijn als je door vriendelijk personeel bediend zou worden . Een daarvan was zo bleek ons later, de manager-leidinggevende.

Wij zijn zelf ook iets te makkelijk geweest. Achteraf bleken wij recht te hebben gehad op gratis drankje bij raclette en een informatiepakket van omgeving. Tenslotte, bij zo´n gerenommeerd hotel (Best Western) mag men ook wel iets doen aan het uiterlijk (veel on kruid tussen tegels en vieze ramen buitenzijde (terras)

Ter plaatse geen klacht ingediend omdat het daarvoor net niet slecht genoeg was.

Ons zullen ze op dit adres niet zien terugkeren.

Overigens maakt dit hotel nu geen deel meer uit van het aanbod van touroperator

Gereisd met vrienden in juli 2016

mooi hotel

ien, 21-7-2010

Afgelopen weekend als overnachtingshotel tijdens de terugreis van Italie naar huis.

Mooi hotel, iets van de snelweg af. Perfecte lokatie, mooie omgeving, leuk stadje.

Zeker een hotel om nog eens naar terug te gaan voor een weekje vakantie

Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western am Münster in Breisach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western am Münster zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western am Münster scoort een 7.95 uit 10 op basis van 161 reviews.