Appartement Hause Fechtig

Appartement Hause Fechtig
Hause Fechtig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hause Fechtig bij:

1 review over Appartement Hause Fechtig in het Nederlands

geweldig ruim appartement

Petra , 12-9-2011

Op de terugreis vanuit Italië naar Nederland dit appartement geboekt voor 2 overnachtingen. Via de email ging dit perfect.

Eenmaal aangekomen, kregen we een gastvrij ontvangst door een super aardige en vriendelijke gastvrouw. Het betreft een ruim appartement met 2 grote slaapkamers. Een frisse badkamer, een keuken met zo'n Duitse eethoek, en dan nog een zithoek met riante bank en een lekkere stoel + tv. Kinderen mochten in de tuin op de trampoline spelen.

Er is genoeg informatie materiaal aanwezig om je volgens mij wel 2 weken lang goed te vermaken in de regio. Wij bleven echter maar 2 nachten en kozen ervoor om dit adres als uitgangspunt te gebruiken om de rheinfall in Schaffhausen te bewonderen. Vlakbij dit adresje zit een goed restaurant op loop afstand. Voor de ontbijtbroodjes moet je iets doorrijden naar Bonndorf centrum en daar zitten in iedergeval 2 bakkertjes die ook op de zondag open zijn. (en pin automaten)

Kortom we hebben het als een prima adresje ervaren. Een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hause Fechtig in Bonndorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hause Fechtig zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hause Fechtig scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: