Onvoldoende

2 reviews over Gasthof Landgasthof Adler in het Nederlands

foto is bedrog.........

lgardeniers, 27-8-2009

Als je de foto's ziet op de site, of in de folder, dan denk je dit ziet er wel gezellig uit.

Het hele hotel oogde echter heel rommelig, en was verre van wat op de foto's te zien was.

De ontvangst was echt heel slecht. Na lang zoeken op de lijst werd dan eindelijk onze naam gevonden. We waren met 2 gezinnen, 1 lag op de onderste verdieping, en ene op de bovenste.

De sleutel werd ons gegeven, en vervolgens liep de vrouw gewoon weg. We konden ons zelf uitzoeken hoe we naar boven moesten, dat was even zoeken.

Dit heb ik nog nooit meegemaakt, in de vele hotels waar ik ben geweest.

Onze kamer op de bovenste verdieping, was tevens de vluchtroute!!!

Terwijl je de deur natuurlijk normaal gesproken niet openkrijgt.

Op ons terras hong een heel iel in elkaar geklapt laddertje, daar kwam je nooit veilig mee naar onderen.

Ook in onze kamer stond de vluchtroute gewoon verkeerd aangegeven, net zoals op de kamer van mijn ouders.

Een onveilig hotel, met zeer verouders slecht sanitair.

Gereisd familie in augustus 2009

PieterB, 6-4-2006

Jammer dat dit hotel (toeristenklasse) wat aan de dure kant is, want het is er prima toeven. Als u tenminste een van de grotere kamers heeft. Wij hadden een royale kamer op de bovenste verdieping, met een raam in de kopgevel en een tafeltje ervoor. Het uitzicht en de ligging is fantastisch; vanuit het gezellig-rommelige terras achter het hotel loop je via glooiend terrein naar zo de Bodensee. Je kunt er vissen. De bediening is vriendelijk, de keuken goed, maar (bij halfpension) niet erg gevarieerd.
Gereisd anders in april 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Landgasthof Adler in Bodman, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Landgasthof Adler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Landgasthof Adler scoort een 4 uit 10 op basis van 3 reviews.