Uitstekend

1 review over Gasthof Höhengasthaus zum Kreuz in het Nederlands

heerlijk wandelen in het Zwarte Woud

Eduardo, 8-3-2012

Gasthof Höhengasthaus zum Kreuz in Biederbach im Schwarzwald is een mooi startpunt voor lange en korte wandelingen in het ZweiTaelerland. We hebben er heerlijk gegeten, de menukaart is heel gevarieerd met een ruim aanbod van streekgerechten.Een paar nachten heel goed geslapen, wat is het daar lekker stil 's nachts! En 's morgens genoten van de zonsopgang vanuit het raam op de kamer. Het is een gezellig laagdrempelige Gasthof waar ook de mensen uit Biederbach en omgeving graag aan de stamtafel zitten. De inrichting is deels traditioneel, maar het prima ontbijt kun je genieten in de moderne uitbreiding met riant uitzicht. De familie Stöhr en medewerkers zijn erg gastvrij en attent. O ja en ons hondje was ook welkom! Wij willen graag nog een keer terug.
Gereisd met partner in maart 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Höhengasthaus zum Kreuz in Biederbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Höhengasthaus zum Kreuz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Höhengasthaus zum Kreuz scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.