Gasthof Hirschen-Dorfmüle ***

Matig

4 reviews over Gasthof Hirschen-Dorfmüle in het Nederlands

kom niet terug

Fam H de Korte, 21-8-2017

We zijn hier met onze tweeling van 7. Het is een mooie omgeving, veel te doen. Dorp is weinig te doen, ook wel veel geluid van de brandweerkazerne in de straat. niet zozeer omwege de sirene maar meer vanwege de werkzaamheden sohtends vroeg en savonds laat (onderhoud ed aan de brandweer wagens). Die mannen moeten wat doen uiteraard maar tegenover een hotel is niet handig. De weg is druk. Het ontbijt was karig, bediende zat ook te eten dus pas later kregen we koffie. Hotel is schoon maar gehorig (oud). Restaurant is goed, terrasstoelen zijn slecht. Prima voor 1 keer, maar wij gaan volgende keer elders in deze streek.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

goed hotel

Chris, 30-9-2014

Wij hebben in Hirschen-Dorfmühle overnacht op de terugreis vanuit Italië. Perfecte plek in een schitterende omgeving. ook het restaurant is aan te bevelen.

Omdat alle kamers bezet waren kregen wij een gigantisch appartement aangeboden...

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

Hotel met veel geluidshinder, nooit meer!

rkaufman, 17-6-2014

Het hotel ligt pal langs een drukke doorgaande weg, dat zie je nergens op hun website staan! Het ontvangst was niet hartelijk. Na het nodige gezucht kregen we de hoekkamer (nr2) toegewezen, direct boven het restaurant. Eén kant van de kamer lag direct aan die drukke weg, de andere kant pal tegen het terras. Oftewel: slapen was tot middernacht niet mogelijk. De brandweerkazerne ligt ook tegenover het hotel. Als het warm is zou je een raam kunnen openzetten, echter het geluid van de straat en de rook van het terras komt dan wel je kamer in. Tevens kun je de gasten in het restaurant woordelijk verstaan. De vloeren/trappen kraken en bonken enorm. S'ochtends werd het ontbijtbuffet NIET aangevuld. je moest stipt 8 uur aanwezig zijn. Was er iets op om 8:15 uur dan had je pech. De "gastvrouw" zit zelf in de eetzaal mee te eten en ongeinteresseerd een boek te lezen maar vult absoluut niets aan. De gastvrouw had weinig interesse in de gasten, we hebben ons zelden zo onwelkom gevoeld.
Gereisd met partner in juni 2014
Paul Burger, Inhaber, 10-7-2014
Vielen Dank für ihre Bewertung, Das Zimmer 2 ist oft gebucht und wurde uns von anderen Gästen nicht als sehr laut beschrieben, und wird auch manchmal extra gebucht. Aber wenn sie uns darauf aufmerksam gemacht hätten, wäre es sicherlich möglich gewesen sie umzubuchen.Auf unserer Homepage stehen auf der ersten Seite 2 Bilder, auf der ersichtlich ist daß unser Haus an einer Straße ( Dorfstraße keine Hauptstraße) liegt.Ihren Eindruck von uns und unserem Frühstück bedauern wir sehr, und es trifft uns auch in der Ehre. Wir können nur auf über 300 aktuelle Bewertungen auf allen Portalen verweisen in denen Gäste einen anderen Eindruck von uns gewonnen haben!! Wir machen sicherlich Fehler aber an unseren Gästen haben wir großes Interesse und in der Regel sehr guten Kontakt was uns immer wieder bestätigt wird.Daß uns dieses bei ihnen nich gelungen ist bedauern wir sehr. Deshalb bitten wir sie wagen sie sich aus ihrer Anonymität schreiben sie uns eine Mail, und wir werden uns gerne Entschuldi

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gasthof Hirschen-Dorfmüle bij:

Mooi en net hotel met prima service

k en m, 2-7-2009

ondanks onze late aankomst bij het hotel op onze doorreis, konden we toch te eten krijgen om 24.00. perfecte service, nette kamers , ligt heel centraal voor uitstapjes in de buurt...bijv. europapark.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gasthof Hirschen-Dorfmüle bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Hirschen-Dorfmüle in Biederbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Hirschen-Dorfmüle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Hirschen-Dorfmüle scoort een 5.06 uit 10 op basis van 4 reviews.