Hotel Gasthof Linde **

Gasthof Linde
7,7

6 reviews over Hotel Gasthof Linde in het Nederlands

Willem Verwoerd, 7-1-2008

Heerlijk hotel waar je ook met kinderen goed kan vertoeven. We komen er nu 35 jaar. Het eten is perfect en wordt vaak afgestemd op het gezelschap. Met onze kleinzoon kwam er regelmatig patat op tafel. Buiten het seizoen is er haast altijd ruimte. Als we er tussenyuit willen bellen we even en we kunnen vertrekken.
Gereisd met vrienden in januari 2008

dirk, 10-8-2006

rustig, vriendelijk en eenvoudig, zowel wat inrichting, maaltijd, personeel en omgeving betreft. In het plaatsje zelf is niks te doen. Geschikt voor wandelingen en dagtochtjes in midden/noord Zwarte woud. Prachtige bos, berg en water natuur.
Gereisd anders in augustus 2006

dirk, 3-8-2006

eenvoudig gasthaus, vriendelijk, geschikt voor enkele dagen als uitvalsbasis voor tochtjes in de omgeving. Kleine kamers, eenvoudig ontbijt en diner. Omgeving: prachtige natuur, bos, bergen, watervallen. Mountainbiken en wandelen.

In Wälde zelf is verder niks te doen.

Gereisd met partner in augustus 2006

Freddy Raes- Van Laethem, 25-11-2005

Wij zijn vorig jaar naar gasthof Linde geweest en waren héél tevreden. Mooie verzorgde kamers, stevig ontbijt en verzorgde maaltijden. Wij gaan deze zomer terug, hopelijk hebben we nu beter weer. De ontvangst is er heel vriendelijk. Om maar te zwijgen over de lekkere drankjes die we onze laatste avond mochten proeven. Zalig...
Gereisd anders in november 2005

ingrid, 20-9-2005

Goed pension met prima maaltijden.

Bij goed weer wordt er 1 x per week een barbeque georganiseerd op een picknick-

plaats buiten het dorp.

Gereisd anders in september 2005

lieve geysens, 7-7-2004

héél rustig gelegen in, vinden wij, één van de meest ongerepte gebieden van het Zw.Woud.

gezellige kamer, stevig ontbijt, heel netjes.

Gereisd anders in juli 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Linde in Betzweiler-Wälde (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Linde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gasthof Linde scoort een 7.67 uit 10 op basis van 6 reviews.