7,3

2 reviews over Gasthof Gasthaus Lamm in het Nederlands

goede overnachtingsplek in bernstadt

yvonne, 17-6-2014

Op de terugweg vanuit italie hier overnacht met tweeling van 4 jr.naast het oudere gasthaus( waar je ook ontbijt) staat een nieuw gebouw( 2 jr oud) genaamd: lonetal lodge, 4 kamers in totaal. ( bij een reservering zou ik daarnaar vragen)Heerlijke bedden en erg prettige inloopdouche.we misten alleen een koelkastje. In de tuin staat een trampoline en een doeltje voor de kids plus wat tafels/ stoelen. vlakbij (10 min.lopen)heerlijk ( en ook kindvriendelijk) restaurant genaamd ' bären'.
Gereisd familie in juni 2014

Prima overnachtingsplaats in Zuid Duitsland

Jan Dirk, 9-8-2012

Op onze terugreis hebben we overnacht bij Gasthaus Lamm in Bernstadt. Een rustig dorp, vriendelijke ontvangst, wat gedateerd maar zeker schoon en op orde. Volgend jaar maar weer hebben zo we bedacht.
Gereisd familie in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Gasthaus Lamm in Bernstadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Gasthaus Lamm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Gasthaus Lamm scoort een 7.33 uit 10 op basis van 2 reviews.