Appartement Schwarzwaldblick ***

Schwarzwaldblick

2 reviews over Appartement Schwarzwaldblick in het Nederlands

mooie omgeving

Jacqueline, 14-10-2008

Wat een prachtige omgeving, Bernau bestaat uit verschillende dorpjes en is schitterend. Het woonpark bestaat uit appartementen die netjes ingericht zijn. Beheerder was vaak niet te vinden, eind oktober moet het park het zonder beheerder doen, sleutel ophalen en verder niemand in de buurt voor je vragen, klusjes en dergelijke. Of dat prettig is?

Twee minpunten, een slaapbank waarop je niet fatsoenlijk kunt zitten en een doorgaande weg waarover behoorlijk wat verkeer komt.

Gereisd met partner in oktober 2008

S. Wessels, 5-9-2007

We zijn hier twee dagen geweest op weg naar Italie. Prachtige appartementen in een hele mooie omgeving. Hele hartelijke ontvangst door de eigenaresse. Toeristen in het Zwarte Woud krijgen vrij reizen met het openbaar vervoer. We zijn met de trein een dagje naar Freiburg geweest (op ongeveer een uurtje afstand). Door een schitterend landschap reis je naar een hele leuke en relaxte stad. Wij vinden deze appartementen een aanrader. Enig minpuntje was dat de kinderen op een bedbank sliepen. Verder heel luxe appartementen.
    Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Schwarzwaldblick in Bernau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Schwarzwaldblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Schwarzwaldblick scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: