Hotel Schwanen ***

Hotel Schwanen
Schwanen
7,9

11 reviews over Hotel Schwanen in het Nederlands

Gezellig met vriendelijk en hulpvaardig personeel

Luap Naknav, 20-8-2017

Zeer gastvrij hotel met een alziende manager. Een fijne ontvangst met een aperitief van het huis. Mooie kamers in het nieuwe gedeelte van het hotel. Het personeel is erg attentief en goed op elkaar ingespeeld.

Ober Antonio en de diensters zijn ronduit een geweldig en niets is hen te veel. Ook de keuken is verrassend verfijnd en voor half pension krijg je er een uitgebreid buffet tussen 14 en 16uur gratis bij. Zeker een hotel om meermaals naar terug te keren! Wifi kon beter en voor de zomer zou een minibar op de kamer nuttig zijn.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

schitterend hotel

peter, 4-8-2015

verzorgd hotel

zeer familiaal ; vriendelijk ^personeel

mooie welness

eten verdient een michelinster

regelmatig wijndegustatie met galadiner

elke middag van 14-16u buffet met warm koud en taartbuffet alles in de prijs van halfpension inbegrepen

het wasx ons tweede verblijf en we komen zeker terug zowel voor het familiale karakter als voor het eten en de prachtige streek ideaal om te wandelen

Gereisd met partner in juli 2015

Super hotel

Peeters, 14-5-2015

Heel vriendelijk ontvangst met een woordje uitleg over de werking van her hotel.Het eten was Zeer Lekker het personeel heel attent. In de omgeving kan men mooie wandelingen maken.

Dit hotel is een echte aanrader voor natuurliefhebbers.

Wij gaan heel zeker terug naar deze parel.

Gereisd met partner in mei 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Schwanen bij:

zwarte woud gevoel toch heen.

silvain laeremans, 10-8-2014

Na drie jaar en goeden ervaring met Schwanen te hebben meegemaakt in het jaar 2000 gingen we er dit jaar opnieuw naar toe met onze goede ervaring maar was dit een teleurstelling . Bij aankomst kregen we onze eerste teleurstelling een vriendelijk woord kon er niet af we kregen onze sleutels overhandigd en dat was het we konden opzoek naar onze kamer in het nieuw gebouw. toen we de kamer betraden moest ik onmiddellijk aan ikea denken zeer ongezellig .Bij het avondmaal ook in ikea zaal werd het eten opgediend op grote borden met niet veel op het bord. op de zeven dagen dat we er waren hebben er wel drie dagen goed ge eten maar voor de rest was het huilen met de pet op zeker als je de hele dag op trek bent geweest. Persoonlijk heb ik aan de garçon gevraagd dat ik daar niet mee verzadigd was verdween hij en op een antwoord zit ik nog te wachten. Voor de Schwanen van vroeger vier sterren maar nu met alle moeite drie sterren waar is dat zwarte woud gevoel toch heen.
Gereisd met vrienden in augustus 2014

Tegenvaller

Tommy, 2-8-2013

Voor het behoorlijke prijskaartje een tegenvaller: alledaagse eten en kindonvriendelijk. Je kunt duidelijk merken dat ze middels een nieuwe aanbouw en upgrade willen creeren maar daar helaas niet in slagen. Jammer..
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

nooit meer

gerard, 1-8-2013

hotel schwanen in bernau vraagt absoluut veel te veel voor wat ze bieden. het eten is gewoontjes, kunnen we thuis ook. de wellness is o k maar niet wat ik eerder in andere hotels al gezien heb. kinderen mogen geen geluid maken. de kamerprijzen zijn voor het gebodene veel te hoog en bovendien is de eigenaar uiterst onvriendelijk.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Super vakantie

Familie Vandenabeele, 19-6-2013

Mooi hotel met vernieuwde vleugel én nieuwe wellness met zwembad, dampbad, 2 sauna's en rustruimte. Prachtig terras. Gratis drank in wellness. Heel erg vriendelijk ontvangen en super lekker eten. Wij hadden een kamer in het oude gedeelte maar alles was aanwezig en erg proper. Heerlijk ontspannen in een mooie omgeving met lekker eten.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

meevaller

lecar, 2-8-2011

Goed hotel en voor de prijs moet ge het zeker niet laten.

Zijn wel bezig met de aanbouw van een zwembad en wellnes .

Kamer was ruim en het eten was goed .

In de buurt zijn mooie wandelingen te doen.

Gereisd met partner in augustus 2010

MEIRSSCHAUT GERMAIN, 6-8-2007

Het is reeds de vierde keer dat wij naar Bernau zijn geweest en viermaal in het zelfde hotel :SCHWANEN***

Een aanrader voor iedereen en zeker voor natuur liefhebbers

Over het hotel heb ik woorden te kort daarom:LOF -LOF en nog eens LOF voor de beoordeling

Proficiat aan de beheerders van het hotel de familie:FRANZ BREGGER

Gereisd met partner in juli 2007

Paul en Beppie, 6-8-2007

Waren hier in maart 2007.

Er was helaas geen sneeuw dus konden niet langlaufen. Ondanks dat een heerlijke week gehad. Gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Schwanen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schwanen in Bernau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schwanen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schwanen scoort een 7.85 uit 10 op basis van 12 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: