Gasthof Gästehaus Bernau

Gasthof Gästehaus Bernau
Gästehaus Bernau

1 review over Gasthof Gästehaus Bernau in het Nederlands

Gastvrij en een mooie ligging.

Peter, 28-8-2011

Wij zijn hier na een duur weekje Zwitserland terecht gekomen, vanaf de snelweg is het zo'n 50 km dwars door het Schwarzwald. Het gastehaus Bernau is geschikt voor grote groepen en scholen (niet tijdens ons verblijf..) met een kleine sporthal, een multi-sportveld, een basketbalveld, tafeltennistafels (binnen en buiten) en een midgetgolfbaantje, de uitbaters zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Vanaf ons ruime 4 kamer appartement (nr. 112) hadden we vanaf het ruime terras een grandioos uitzicht over het dal en het Schwarzwald en liep je zo de natuur in, het appartement was van alle gemakken voorzien en de bedden lagen heerlijk! Alle gasten krijgen een kaart om gratis te reizen met het openbaar vervoer, Bernau is een prima startpunt om uitstapjes te maken. Boodschappen kun je doen in Bernau-dorf bij een lokaal supermarktje.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Gästehaus Bernau in Bernau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Gästehaus Bernau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Gästehaus Bernau scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.