Hotel Rappen ***

Rappen
8,3

88 reviews over Hotel Rappen in het Nederlands

Prijs / kwaliteit in orde !

Ab Scheers, 8-10-2017

prima kamer - meubilair gedateerd - prima bedden - schoon - ruim balkon - goed ontbijt buffet - goed diner en prima gastheer / eigenaar - goede adviseur om iets te ondernemen!! Geweldig uitzicht vanaf ons balkon over het dorp Baiersbron !

Meubilair op onze kamer mag wel vervangen worden - douche/toilet ruimte is voor deze ( ruime kamer) aan de kleine kant. Verder was het prima !

Gereisd met partner in juli 2017

geweldig

Henk en Janny, 2-9-2017

Hele mooi omgeving super schoon hotel goed eten vriendelijke eigenaar en personeel in een woord geweldig
Gereisd met partner in april 2017

fantastisch

hendrik van roie, 31-7-2017

het is een aangenaam,vriendelijk hotel.

het personeel en de patron zijn zeer vriendelijk

het eten is gewoon maar wel lekker

kortom het is een aanrader,ik hebniets aan te merken

Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Rappen bij:

Prima en voor die prijs een aanrader

Fam. Pauli, 15-7-2017

Het is een prachtige streek om te wandelen en om er met de auto op uit te gaan maar voor de gewone fietser is het echt niet geschikt.

Het hotel is eenvoudig maar komt overeen met de prijs, ontbijt en diner goed en voldoende, bediening zeer vriendelijk en de gastheer dhr. Stoffer staat klaar met raad en daad een echte Gastheer.

Ook de Konuskaart voor het openbaar vervoer die je krijgt is een prima kan je het hele Zwarte Woud gratis mee bereizen.

Min punt de kerkklok die al om 6 uur begint te luiden en die staat recht tegenover het hotel.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Op doorreis naar Oostenrijk

Louis, 4-7-2017

Op doorreis naar Oostenrijk zijn wij twee nachten in dit hotel verbleven. Wij werden vriendelijk ontvangen door een Nederlands sprekende dame en kregen kamer 207. Kamer 207 is een ruime kamer met balkon. Vanaf dit balkon heb je een geweldig uitzicht. De eigenaar dhr. Stoffer die bij onze aankomst niet aanwezig was kwam zich later aan ons voorstellen. Dhr. Stoffer is vriendelijk en was zeer behulpzaam toen mijn vrouw helaas ziek werd. Gelukkig knapte zij na een nachtje slapen weer op. Het ontbijt is ruim voldoenden en het avondeten is goed. Wanneer je iets niet lust kun je dat aangeven en krijg je iets anders te eten. Bij dit hotel ontvang je de Konuskaart waarmee je o.a. gratis met de bus en trein kunt die vlak bij het hotel vertrekken. In het hotel is overal goede WiFi aanwezig.
Gereisd met partner in juni 2017

gewoon goed

chris, 25-6-2017

Een goed hotel met een aangename eigenaar en lekker eten (niet culinair maar gewoon lekker)

goede prijs/kwaliteit verhouding

iets wat gedateerd maar proper hotel

Gereisd met vrienden in mei 2017

Zeer gastvrij Gasthof

Daniël en Menno, 28-4-2017

We hebben hier een week verbleven met veel plezier. Het is een mooie, rustige omgeving zonder al teveel bezienswaardigheden (behalve natuurlijk het wonderschone natuuruitzicht) maar daar waren wij ook juist naar opzoek!

Gasthof is eenvoudig ingericht (misschien beetje gedateerd maar dat heeft juist ook wel weer wat!) en schoon. Gastheer is zeer vriendelijk en spreekt zelfs Nederlands. Bediening is eveneens zeer vriendelijk en gastvrij. Het eten is vrij eenvoudig, maar niets mis mee (elke dag drie gangen!). Kortom, prijs/kwaliteit-verhouding is uitstekend.

Ik houd persoonlijk van wat meer gekruid/gezout/gepeperd eten, maar het eten is in de gehele omgeving wat milder/vlakker dus dat is in dit Gasthof niet anders. De stad Baden Baden is trouwens echt een aanrader als je in deze omgeving verblijft!

Gereisd met partner in april 2017

Genieten van rust in een typisch hotel

Veerle VAN ITTERBEECK, 2-4-2017

Bij aankomst bood de aanblik van het hotel precies wat wij verwacht hadden. Dit werd ook binnen doorgetrokken, een vriendelijke eigenaar alsook zijn personeel. Niets was hun te veel en de glimlach bleef altijd...

Het ontbijt is niet overvloedig, maar toch 10x meer keus dan wat ik thuis op tafel breng en zeker voldoende hoeveelheid. Bij het avondeten dacht ik direct "goede burgerkeuken" die lekker smaakte en mooie porties. Beter dan de sterrenkeukens die je voor veel geld een bijna leeg schilderijtje voorschotelen en waarna je dan een eethuisje mag opzoeken.

Kortom, wij waren zéér tevreden en gaan zeker nog terug. Want je krijgt hier echt wel prijs/kwaliteit.

Nog één ding, WIFI is niet grandioos, maar mijn verlof staat of valt niet met de kwaliteit van de WIF,want dan blijf ik liever thuis.

Gereisd met partner in maart 2017

Om naar terug te gaan !

Geens Rik, 2-4-2017

Goede ligging . Zéér vriendelijk onthaal ! We werden goed op de hoogte gebracht van alle mogelijkheden in en rond het hotel ! De eigenaar zéér behulpzaam en raadde ons aan onze naam goed en duidelijk op het kaartje aan te brengen hetwelk ons toeliet bus ,tram en trein uitstappen te doen en dit Gratis!

Aan tafel werd ons een plaats toegewezen hetwelk wij zéér goed vonden ! Zodoende was er geen gemor omdat andere het plaatsje hebben ingenomen want er zijn zo van die mensen die overal willen plaats nemen .Het ontbijt zeer uitgebreid méér dan genoeg ! Diner drie gangen , ruim genoeg en zéér lekker ! Dranken aan zeer schappelijke prijzen in feite alles om de gasten te behagen !!! Het personeel zeer vriendelijk ! Kamer zeer goed onderhouden gelijk als elk plaatsje daar in het hotel ! Interieur vond ik persoonlijk zeer prachtig er was veel te zien maar alles zo geplaatst dat het echt een museum leek !!! Kort en bondig wij gaan terug naar daar !!

Gereisd met partner in maart 2017

Simpel maar goed

Familie Demeulemeester, 7-1-2017

Simpel hotelletje met heel vriendelijke en behulpzame eigenaar.

Een goed ontbijt en 's avonds een 3 gangen menu'tje . Voor ons is dat net voldoende . Voor grote eters misschien ietsje meer geven. De streek rond Baiersbronn is heel mooi . Zeker de Allerheiligen waterval bezoeken op 24 km.

Gereisd met partner in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Rappen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rappen in Baiersbronn (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rappen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rappen scoort een 8.28 uit 10 op basis van 92 reviews.