Pension Gästehaus Glaser

Gästehaus Glaser

4 reviews over Pension Gästehaus Glaser in het Nederlands

Heerlijk rustig!

M. De Kok, 22-8-2017

Voor de elfde keer te gast op deze boerderij.

Wat een rust en ruimte!

Zeer gastvrije en vriendelijke gastgevers.

Kamers zijn ruim en superschoon.

Ontbijt is zeer uitgebreid en alles lekker vers.

Vanuit het huis sta je zo in de bossen. Een superlocatie voor mensen die van rust en natuur houden.

Wij hopen hier nog vele malen te mogen komen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Een prachtige plek om te genieten van de natuur.

Lieke en Dick, 23-8-2011

Gastvrije en vriendelijke ontvangst; schoon appartement; zeer kindvriendelijk o.a. speeltuin, speelzolder, spelletjes en puzzels.

Een uitgebreid ontbijtbuffet.

Een fantastische en rustige ligging tegen de bosrand aan en met een fraai uitzicht over het dal.

De gastvrouw, mevr Glazer, beschikt over veel informatie om uw verlbijf zo aangenaam mogelijk te maken. Welke ze ook met veel enthousiasme aanvult met mondelinge info.

Dit was voor ons een echte aanrader.

Gereisd met partner in juli 2011

Een super vakantie op de boerderij.

yildiz anne, 22-8-2011

Wij hebben al in veel pensions gezeten, maar dit overtreft alles.

Uitstekende service, schoon, gastvrij en zeer kindvriendelijk. Er is een speeltuin, een speelzolder en er zijn puzzels en spelletjes aanwezig. Rondom de boerderij is er verder genoeg ruimte om te spelen.

Het ontbijt is uitgebreid en er zijn iedere dag heerlijke verse broodjes.

Een heerlijke rustige ligging tegen de bosrand met een schitterend uitzicht over Mitteltal.

Een ideale plek voor mensen die van rust en natuur houden.

Volgende zomer gaan we zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

m de kok, 13-8-2011

We hebben al veel pensions bezocht, maar dit overtrof alles; netjes, gastvrij, zeer kindvriendelijk, rustig, uitgebreid ontbijt, schitterende ligging met mooi uitzicht over het dal en tegen de bosrand. Wij zijn er vol lof over!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Gästehaus Glaser in Baiersbronn (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Gästehaus Glaser zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Gästehaus Glaser scoort een 10 uit 10 op basis van 4 reviews.