Hotel Neuenfels ***

Neuenfels
7,6

6 reviews over Hotel Neuenfels in het Nederlands

Prima locatie om tot rust te komen.

Douwe, 9-6-2017

Geweldig wellness centrum in Badenweiler. Geweldige plek om tot rust te komen. Voor uitstapjes heb je wel de auto nodig. Badenweiler is klein maar gezellig.
Gereisd met partner in augustus 2016

Erg leuk

Peter, 7-8-2016

Gebruikt als overnachting bij doorreis, oud hotel waar je geen diner kunt gebruiken. Ontbijt erg goed. Bedden goed, badkamers gerenoveerd, klein maar fijn. Wel gehorig maar misschien lag dat ook aan de locatie van onze kamers. Stadje erg leuk! Veel eetgelegenheden en gewoon erg mooi en netjes. Kan me voorstellen dat je hier heen gaat met zn tweeen voor t wandelen oid.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Sfeervol hotel met gunstige ligging

Len, 18-9-2015

Sfeervol hotel, mooi gelegen. Uitzicht is prachtig, centrum dichtbij. De kamers zijn wat gedateerd, badkamer netjes maar klein. Ontbijt was goed verzorgd. Jammer dat er geen gezellige ruimte is om 's avonds nog wat te drinken. Vriendelijke eigenaren. Prijs/kwaliteit verhouding klopt niet. Hotel is te duur voor wat je krijgt. Het dorp is gezellig, wel vrijwel alleen ouder publiek.
Gereisd met jonge kinderen in september 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Neuenfels bij:

Kamer was minder dan we verwacht hadden

Diana Peverelli, 7-9-2014

We hadden een prachtig uitzicht vanuit onze kamer. Het ontbijt was orima verzorgd. Het oersoneel heel vriendelijk.

De kamer was echter niet modern zoals in de beschrijving stond. De badkamer had te weinig afzuiging waardoor het hout naar vocht rook. De douche hangt boven het bad en is omgeven door een krap douchegordijn. De temperatuur en straal van de douche zijn prima.

Gereisd met partner in augustus 2014

Mooigelegen hotel

H. Jacobs, 10-8-2014

We hebben dit hotel al eens eerder bezocht. Kamers en ontbijt zijn prima.

Kleine ergernissen: geen licht in de ruimte waar je drankjes kunt halen, douchekop kon niet worden verschoven, met plakband vastgezet; komt een beetje knullig over. Prima gastheer/vrouw.

Gereisd met partner in januari 2014

Mooi hotel, kan beter.

voetos, 28-8-2013

Kamer voor 4, bleek appartement te zijn waarbij de bank eruit gehaald was en daarvoor in de plaats 2 matrassen extra erbij gelegd voor de kinderen. Deze hadden alleen lakens, geen dekbedden.

Er stonden vieze kopjes in het kastje. Wifi was NIET gratis, i.t.t. wat er vermeld was bij het boeken. Ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en de hotelier zeer vriendelijk. Omgeving erg mooi! Diner is niet te verkrijgen in dit hotel, alleen ontbijt. Leuk voor een nachtje.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Neuenfels bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Neuenfels in Badenweiler, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Neuenfels zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Neuenfels scoort een 7.61 uit 10 op basis van 6 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: