Onvoldoende

1 review over Appartement Haus Bettina & Fischermühle in het Nederlands

Hier nooit meer

Hans Jansen, 26-8-2012

We hadden het appartement onderin omdat de rest vol zat. Zij had aangegeven dat het een klein appartement was circa 35m2, wij hebben aangegeven dat we niet wisten hoelang we zouden blijven.

Het appartement heeft totaal geen uitzicht 2 kleine ramen waarvan 1 zelfs nog blind glas is en de andere tegen de muur van de buren aankijkt.

De inrichting is oud en niet compleet.

Buiten zitten konden we hier ook niet, als we buiten wilden zitten moesten we aan de andere kant van het plein gaan zitten.

S ‘morgens zitten de mensen daar te roken en koffie te drinken moeten wij daar dan bij gaan zitten ontbijten.

De volgende dag hebben we ons afgemeld en ons beklag gedaan, waarna we wilden betalen, tot overmaat van ramp moesten we 70 euro betalen terwijl we 50 hadden afgesproken.

Nadat we betaald hadden liep zij chagrijnig weg zonder wat te zeggen, niet bepaald gastvrij en klantvriendelijk, dus voor ons nooit meer.

Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Bettina & Fischermühle in Badenweiler, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Bettina & Fischermühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Bettina & Fischermühle scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.