Hotel Garni Rebekka mit Haus am Brühl ***

Hotel Garni Rebekka mit Haus am Brühl
Garni Rebekka mit Haus am Brühl
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Garni Rebekka mit Haus am Brühl bij:

7 reviews over Hotel Garni Rebekka mit Haus am Brühl in het Nederlands

sehr gemütlich

De Lange, 16-8-2016

Mooie rustige plek. Zeer vriendelijke eigenaren, familiair en flexibel. Uitgebreid ontbijtbuffet. Schone doch soms gedateerde kamers. Badenweiler is een leuk rustig kuuroord dorpje. Doet idyllisch aan.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prima hotel met familiaire sfeer.

J. Willen, 11-11-2015

Ruime kamers, heerlijk rustige ligging bij het kleine centrum van Badenweiler, prima ontbijt !

Wandelen in het Schwartzwald en rusten in Hotel Garni Rebekka, een prima combinatie.

Gereisd met partner in november 2015

zeer mooie ligging

Nancy, 3-7-2014

wij hebben maar 1 overnachting gedaan maar de kamer was zeer ruim met een klein keukentje, lekker en uitgebreid ontbijt!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Echt heel leuk!

Familie uit Delft, 31-7-2011

Garni Rebekka mit Haus am Brühl*** in Badenweiler is echt een heel leuk hotel. We hebben er een aantal keer overnacht op doorreis. Meestal zorgen we dat we er lekker vroeg zijn en gaan dan de hele middag in het enorme buitenzwembad liggen. Dat zwembad ligt ongeveer 900 meter lopen richting het dal. De volgende morgen altijd even de voorraad aanvullen met vers fruit, brood en snackgroenten bij de supermarkt met bakker. Die liggen ongeveer 400 meter van het hotel, onderweg naar het zwembad.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Netjes onderkomen in rustige omgeving

kapte301, 18-7-2011

Met drie kinderen hebben wij hier één nacht gelogeerd op onze terugreis vanuit Italië naar Nederland. We hadden een familiekamer geboekt; maar kregen een twee- en een drie-persoonskamer. Kamers waren schoon, ruim en netjes. Ontvangst was vriendelijk en ontbijt was OK,

Hotel ligt erg rust, maar op 500m lopen ligt het centrum van het dorpje waar je kan eten en waar de Thermen ook is.

Voor ons een prima rustpunt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

gedateerd

doorreis, 7-9-2010

goed ontvangen; kamers gedateerd; wel schoon; ligging rand van het dorp waar werkelijk niks te doen is; mooie omgeving dat dan weer wel;ontbijt lekker maar niet echt duits zoals je verwacht;hadden familie kamer geboekt en naar later bleek wordt er ook nog eens per kind 10 euro extra afgeschreven!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Prima plek

liespeet, 2-8-2010

Wij hebben hier een nacht geslapen omdat we op doorreis waren.

Kamers zijn schoon en netjes, wel een beetje ouderwetse inrichting.

Zitten luiken voor de ramen, dus je kan alle ramen open zetten wat wel lekker is

daar de kamers een beetje muf ruiken.

Wij hadden een schaaltje met snoepjes voor de kids en bloemen op de kamer.

Ontbijt is prima. In het dorpje kan je bij restaurant de Wilden man voor 9,-- tot 15,--

een prima maaltijd krijgen. Volgens eigenaar hotel geen reservering nodig voor het restaurant maar zat helemaal vol mensen stonden buiten te wachten.

Op de terugweg weer dit hotel geboekt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garni Rebekka mit Haus am Brühl in Badenweiler, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garni Rebekka mit Haus am Brühl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Garni Rebekka mit Haus am Brühl scoort een 8.47 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: