Hotel Tannenhof ***

Tannenhof

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Tannenhof bij:

1 review over Hotel Tannenhof in het Nederlands

Prettig Hotel

marjok64, 17-8-2016

Het was even zoeken en zonder navigatie was het nog een hele klus geweest, afgegaan op foto's van de website hadden we dan ook niet verwacht dat het hotel temidden van (kantoor) gebouwen ligt maar bij ontvangst werden we aangenaam verrast door de moderne uitstraling en uitermate vriendelijke ontvangst met een heerlijk fris drankje. Onze kamer was prachtig ruim maar aan de achterkant gelegen met een klein raampje en erg warm. Er was helaas geen mogelijkheid meer om van kamer te wisselen omdat het hotel volgeboekt was. Badkamer was klein maar netjes en schoon. Het restaurant helaas gesloten maar een bezoek aan het prachtige Baden-Baden om daar een hapje te eten maakte dit al snel goed. Het advies van de receptioniste om lopend Baden Baden in te gaan hebben we maar afgeslagen want dat is nogal een behoorlijke afdaling (en klim terug). Er is voldoende parkeerruimte achter en naast het hotel. Het ontbijtbuffet was voortreffelijk en werd geserveerd op het heerlijke terras aan de voorkant van het hotel. Voor ons was dit een prima hotel voor één nachtje op doorreis naar huis.
Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tannenhof in Baden-Baden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tannenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tannenhof scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.