Hotel Leonardo Royal Baden Baden ****

Hotel Leonardo Royal Baden Baden
Leonardo Royal Baden Baden
7,1

5 reviews over Hotel Leonardo Royal Baden Baden in het Nederlands

Vier sterren zijn er niet gerechtvaardigd.

., 27-1-2014

Goed, mooi hotel, maar volgens mij de vier sterren niet waard. Aan de buitenkant ziet het hotel er niet erg uitnodigend uit. Overal in het hotel is het eerder koud en tochtig... maar wel schoon en netjes ingericht. 's Morgens is er altijd een buffet, maar wel zonder afwisseling. Ook 's avonds was er tijdens ons verblijf een buffet. Het eten was gedeeltelijk slechts lauw, er werd niet bijgevuld en het was gedeeltelijk smaakloos. Op een avond hadden we de keuze uit drie menu's, maar ze lieten qua kwaliteit en samenstelling veel te wensen over! De drankprijzen liggen er op een hoog niveau en slechts weinig obers doen de moeite regelmatig langs je tafeltje te lopen. Het personeel is grotendeels vriendelijk, maar er zijn enkele uitzonderingen, die de gasten afsnauwen. De kamers zijn erg schoon, groot en goed ingericht. De schoonmaaksters zijn aardig en doen hun werk goed. Ook de spa is prachtig en schoon. Er is een kleine sauna, een klein stoombad, een rustig buitenverblijf, genoeg douches, een schoon zwembad en een leuk bubbelbad. Het fitnesscentrum is zeer klein met slechts een paar toestellen. In de kelder is er een grote ruimte met massage-aanbiedingen en een kapsalon. De vergaderzalen die we gebruikt hebben, waren schoon en praktisch. Conclusie: jammer dat er door de bovenvernoemde gebreken - die eigenlijk gemakkelijk verholpen kunnen worden - een ietwat wrange nasmaak zit aan de langverwachte vakantie!
Gereisd anders in januari 2014

Zeer teleurstellend.

., 2-1-2014

We waren erg teleurgesteld over dit hotel. De spa is een grap, 2 sauna's en dat was het. Toiletpapier zoals schuurpapier. Wij hebben voor 5 personen en 2 kamers (6 dagen) meer dan €5000 betaald en mijn zoon moest op een goedkoop krakend uitklapbed slapen dat te klein was voor hem. Het ontbijt konden we als gezin niet samen eten, aangezien het personeel, zelfs na een klacht aan de receptie, ons geen tafel voor 5 personen wou reserveren. Dat is gewoon een schande. Een serveerster in het restaurant was erg onvriendelijk en liep er de ganse dag met een nors gezicht rond. Meerdere gasten uit Luxemburg, vaste klanten van het hotel, hebben erover geklaagd en bevestigd dat dit hun laatste keer is in dit hotel. Tijdens de reservering werd er ons verteld dat je er alleen halfpension kon boeken, maar er waren meerdere gasten in het hotel die à-la-carte aten. Kortom een grote teleurstelling!
Gereisd anders in januari 2014

Mooi, rustig gelegen hotel.

., 9-12-2013

Het hotel is rustig gelegen en is heel schoon. Onze kamer was heel mooi, groot en schoon. Het ontbijtbuffet was gevarieerd en erg goed. In ongeveer 10-15 minuten te voet ben je in het centrum. Direct naast het hotel is er een parkeergarage met parkeerplaatsen. We zullen weer naar Leonardo Royal gaan, als we naar Baden Baden gaan.
Gereisd anders in december 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Leonardo Royal Baden Baden bij:

Super zakenhotel op een uitstekende locatie.

., 25-11-2013

Het hotel wisselde in de afgelopen jaren dan wel vaak van naam (Queens, Best Western enz.) maar gelukkig niet van het hoge niveau. De ontvangstkamer werd gerenoveerd, daarnaast ook de spa. De kamers zijn net zoals tevoren relatief groot, alles schoon - zoals men van een 4 sterren hotel eigenlijk kan verwachten. Als de prijs niet te exorbitant stijgt, kom ik graag weer terug.
Gereisd anders in november 2013

Uitstekend zakenhotel

., 23-11-2013

Het hotel is ideaal voor de binnenstad en alles is te voet bereikbaar. Het hotel ligt in een zijstraat, zodat het verkeer niet stoort. Parkeerplaatsen bij het hotel, de check-in, wifi op de kamer (€3 voor 12 uur, avondeten - alles was perfect geregeld. Exclusief ontbijt voor €19 is misschien wel een beetje duur, maar tegenwoordig is dat gebruikelijk. Maar de overnachtingsprijs was wel relatief goedkoop.
Gereisd anders in november 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Leonardo Royal Baden Baden bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leonardo Royal Baden Baden in Baden-Baden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leonardo Royal Baden Baden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Leonardo Royal Baden Baden scoort een 7.12 uit 10 op basis van 5 reviews.