Hotel Axxe Motel Bruchsal West

Hotel Axxe Motel Bruchsal West
Axxe Motel Bruchsal West

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Axxe Motel Bruchsal West bij:

2 reviews over Hotel Axxe Motel Bruchsal West in het Nederlands

NOOIT MEER

hendrik cauwelier, 17-7-2011

We verbleven er steeds op onze terugreis naar Brugge. Dit was ons laatste bezoek. Kamer en badkamer stonken naar stront en na een douche was badkamer een echt zwembad. Uitbater toonde geen interesse. Toen ik hem zelf opzocht was zijn brutaal antwoord: "Ist nicht meine Schuld". Onze 75 euro ( zonder ontbijt ) nam men wel graag aan. Goede raad aan iedereen: Dieses Hotel bestimmt vermeiden!!!!!!!

Familie Cauwelier uit Brugge

Gereisd met partner in juli 2011

Helaas een kakkerlak op de kamer

Fam. Goossen-Kooijman, 3-4-2011

We hebben hier overnacht op de heen en terugweg van onze vakantie. Direct aan de snelweg, dat is handig. Op de heenweg geen klachten. Ik had wel een schimmelplek gezien op de badkamer maar dat was alles. Het kinderbedje stond klaar op de gang toen we aankwamen. Op de terugweg helaas een minder verhaal. We hadden dezelfde kamer maar zagen bij binnenkomst een kakkerlak op de badkamer die vervolgens ging rondlopen. We kregen wel een andere kamer maar excuses heb ik niet gehoord. We gaan niet terug dat moge duidelijk zijn. Ieder bedrag is te hoog voor een hotelkamer met kakkerlak...
Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Axxe Motel Bruchsal West in Bad Schönborn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Axxe Motel Bruchsal West zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Axxe Motel Bruchsal West scoort een 3 uit 10 op basis van 2 reviews.