Hotel Sport und Natur Zuflucht

6,2

2 reviews over Hotel Sport und Natur Zuflucht in het Nederlands

Nooit meer

Anoniem, 16-8-2017

Zorg dat je niet in de kamers 116 t/m 119 komt.

Van de gezamenlijke ruimte waarop deze kamers uitkomen konden we de deur niet van binnenuit afsluiten, wel de afzonderlijke 'hotelkamers'. In een van de kamers was het raam niet te verduisteren er was geen gordijn aanwezig. Op een andere kamer was het raam niet te openen want er zat een wespennest. Op de toilet was een putje dat vol zat met haren. Zeker niet wat wij op de foto's gezien en geboekt hadden. Ook omdat we duidelijk het verschil zagen met de andere kamers die de andere gasten toegewezen hadden gekregen.

Daar komt bij dat er in de wijde omtrek niets te vinden is. Prima voor een rust en wandelvakantue, maar dan zonder kinderen.

Personeel weinig behulpzaam op de vrouw bij het ontbijt na.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Op top van berg met schitterend uitzicht!

Wilma, 13-8-2016

Na een hotel geboekt gedacht te hebben in oberkirch bleek de eigenaar ons op eigen houtje te hebben overgeboekt naar dit hotel. Van een plek midden in een centrum naar een hotel op de top van een berg was dat even slikken. Ons geboekte attangement konden we vergeten.... Eigenaar van dit hotel heeft ons heel goed opgevangen waardoor we alsnog een super leuke vakantie hebben gehad. Prachtige omgeving! Ipv terrasjes en slenter vakantie nu genoten van de natuur. Mooi en net hotel. Super vriendelijk personeel en zeer geschikt voor moterrijders sportievelingen maar ook voor zomaar wat aan doeners zoals wij. Met 29 graden heerlijk aan het freizeit zwembad onder aan de berg gelegen! Watervallen bij allerheiligen ook een aanrader!

Eigenaar deed alles om onze vakantie optimaal te laten verlopen! Ligging was door ons niet uitgekozen maar voor natuur/sport liefhebbers ideaal!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sport und Natur Zuflucht in Bad Peterstal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sport und Natur Zuflucht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sport und Natur Zuflucht scoort een 6.23 uit 10 op basis van 2 reviews.