Appartement Hoferpeterhof

Appartement Hoferpeterhof
Hoferpeterhof
8,8

3 reviews over Appartement Hoferpeterhof in het Nederlands

Toplocatie voor gezinnen met jonge kinderen

Louis & Loes, 12-9-2017

Hele leuke locatie voor gezinnen met kinderen. Ondanks dat het weer niet best was hebben we ons prima vermaakt! Mooie ruime appartementen, grote speeltuin, kleine kinderboerderij en het trekker rijden vond onze dochter prachtig! Ook de grill avond was gezellig met mooi uitzicht! Peter en Annette zijn heel behulpzaam en zorgen dat je je thuis voelt. Wij vinden het een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Wederom een succes

Pascalina, 26-12-2013

Voor de 2e maal naar Hoferpeterhof gekomen. En dat is echt de 1e keer dat we 2x naar hetzelfde vakantieadres zijn gegaan.

Vorig jaar in de herfstvakantie hier een week gelogeerd in het appartement op de begane grond. We troffen het met het weer, maar ook zonder dat was het een geslaagde week geweest. Onze dochter van toen 5 jaar heeft zich super vermaakt met de andere kinderen en de dieren.

Dit jaar het appartement op de bovenste verdieping. Grotere badkamer en keuken, alleen geen eettafel in de woonkamer. Wel een hele grote leefkeuken.

Weer heerlijk genoten van de omgeving en de rust in en om het appartement.

Peter en Annet zijn supervriendelijk en niks is hun teveel.

Waarschijnlijk dus niet de laatste keer dat we hier zijn geweest!!!

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

prima plek voor een kindervakantie

harald_viering, 11-9-2013

Wij zijn hier afgelopen juli 2 wekn geweest. Is ons prima bevallen! Veel vermaak voor kinderen met kleinvee (geiten, kippen, konijnen, pony's, poezen) een speeltuin met o.a. schommel en trampoline, en diverse fietsjes, stepjes, en skelters. Wekelijks bbq-avond. Zwembad is dichtbij en gratis met gästekarte. Veel wandelmogelijkheden. Woon- en slaapkamers van appartement ruim en redelijk schoon, keuken klein en onvoldoende bestek en pannen. Badkamer ook krap, douchen onder schuin dak en steeds je hoofd stoten. Wlan in hele huis maar signaal op bovenste verdieping zo zwak dat internetten niet mogelijk was. Veel gasten uit NL, website word t.z.t. aangepast naar nederlands. Dorpje Bad Peterstal stelt niks voor, veel leegstand en winkels met beperkte openingstijden. Boodschappen doen in Freudenstadt of Oberkirch. Tip: ruïne Schauenburg in Oberkirch bezoeken.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hoferpeterhof in Bad Peterstal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hoferpeterhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hoferpeterhof scoort een 8.77 uit 10 op basis van 3 reviews.