Appartement Am Park ***

Appartement Am Park
Am Park
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Am Park bij:

2 reviews over Appartement Am Park in het Nederlands

Leuke plek om zwarte woud te ontdekken

Ben, 27-6-2010

+/+Nette kamer en exact de beschrijving.

-/-De sleutel uitgifte is niet erg klantvriendelijk maar wordt gecompenseerd door een gesprek met de eigenaar.

Gereisd met partner in juni 2010

Leuk appartement in heerlijke rustige omgeving

Ben, 26-6-2010

Appartement Am Park is een particulier huis in een heerlijke rustige omgeving aan een mooi onderhouden park en als je dit park doorloopt ben je in +/- 10 minuten in het gezellige kleine centrum.

De eigenaar is erg vriendelijk en het appartement is goed verzorgd en ziet er modern uit en niet te vergeten je hebt een eigen parkeer plek in de parkeergarage (let wel op deze is erg klein tussen twee betonnen muren).

Ook al was het weer niet helemaal geweldig we hebben met de Schwartzwald-Konus (gratis openbaar vervoer in de deelstaat B-W) leuke tripjes gemaakt naar Triberg,Freiburg,en zelfs naar Stasbourg in Frankrijk.

Wij komen zekers nog is terug.

Het enige min puntje vonden wij dat er geen bakker of supermarkt dichtbij zit voor verse broodjes in de ochtend, maar ja dan kan je overal wel iets te zeuren hebben, dus niks dan lof over App. Am Park

Gereisd met partner in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Am Park in Bad Krozingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Am Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Am Park scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: