Hotel Hanauer Hof

7,4

10 reviews over Hotel Hanauer Hof in het Nederlands

Mooi tussenstop adres.

Bert Hokken, 13-8-2017

Prima schone kamers, goede bedden. Mooi adresje om tussenstop te maken. Wel aan drukkere weg.
Gereisd met partner in juli 2017

goed overnachtingshotel

Pia, 15-7-2016

Goede keuken vanaf 5 uur is het mogelijk wat te drinken.Kamers aan straatzijde veel lawaai de hele nacht Door. Airco en geluiddichte ramen zou een uitkomst zijn.Ontbijt zeer uitgebreid.Voor de 4 de keer geweest .Dit keer heerlijk visgesrecht forel met amandelen gegeten hulde voor de kok.
Gereisd met partner in juni 2016

Goed doorreis hotel

Peter, 26-6-2016

Leuk hotel voor de mensen die overnachten voor bv reis naar Italië. We hadden kamer boven de buiten eetplaats. Goede ruime schone kamer. Wel erg warm. Je kan er redelijk eten. Maar als je de moeite neemt even het dorpje in te lopen zijn er goedkoper mogelijkheden lekker te eten.
Gereisd met partner in juni 2016

Geweldig hotel

Rita, 4-10-2014

Onderweg naar Italie (via Zwitserland) hebben wij overnacht in hotel Hanauer Hof in Appenweier. Het is een leuk hotel met mooie en schone kamers. 's Avonds konden wij van een heerlijk diner genieten in de binnentuin. Ook de wijn was erg lekker en als aperitief kozen wij de cocktail "Hugo". Wanneer wij weer naar Italie gaan dan zullen wij zeker weer overnachten bij Hanauer Hof.
Gereisd met vrienden in september 2014

Prima plek voor een overnachting op doorreis

Harmen, 2-8-2014

We kamen vrij laat aan bij het hotel ivm files in Italië. Toch was het geen probleem om nog te eten in het hotel, en dat was heerlijk.

De kamers zijn te warm (in augustus) maar verder geen klachten. Wij hadden een kamer aan het binnenplaatsje. Ontbijt ook weer prima. Wij gaan hier zeker weer overnachten als we op doorreis zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Veel herrie.

Bart van Dam, 31-7-2013

Hotel ligt in stadje aan een redelijk drukke weg. Kamers waren zeer warm. Op onze kamers was geen airco, dus de ramen moesten open. Zeer veel herrie van terras, (afzuigsysteem van) de keuken en de weg . Aan de overkant van de weg wordt gebouwd;vanaf 05.45 uur bouwactiviteiten. Slecht geslapen. Eerste en laatste keer hier.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Zowel kamer als eten kan beter

Huber, 10-3-2013

ontvangst waa ronduit kortaf, onbezette receptie. Toen de eigenaar eindelijk na telefonische oproep verscheen gaf hij geen hand, geen verontschuldiging. Kamer correct, schoon en klein, slechte verlichting. Restaurant voor Duitse begrippen duur maar niet beter dan gemiddeld.
Gereisd met partner in maart 2013

prima

gekebergsma, 4-3-2012

Wij hebben hier overnacht met 2 volwassenen en 2 oudere kinderen, 15 en 13 jaar. Wij hadden een familiekamer gereserveerd en 2 ruime kamers met uitstekende bedden gekregen die verbonden waren door een gangetje. wc/douche was wat aan de smalle kant.

Heerlijk ontbeten. Wat hier extra leuk aan was, was dat je 's avonds nog even naar de kroeg kon die aan het hotel vastzit, in een kelder. Erg gezellig.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

prima overnachting

M.Lokenberg, 2-2-2011

We verbleven in Hanauer Hof voor een enkele overnachting op doorreis naar Zwitserland. Aardige mensen. Ondank ligging midden in dorp geen last van lawaai. Goede kamer, wel iets gedateerd. Heerlijk diner en prima ontbijt. Parkeren naast het hotel op eigen terrein.
Gereisd met partner in januari 2011

Aanrader!!

9-8-2009

Binnen 5 minuten na aankomst een prima kamer (4 persoons = 2 kamers + 2 badkamers). Heerlijk gegeten, topkwaliteit tegen lage prijzen!

Een aanrader dus voor een overnachting naar of van Italie/Zwitserland.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hanauer Hof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hanauer Hof in Appenweier / Nesselried, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hanauer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hanauer Hof scoort een 7.4 uit 10 op basis van 10 reviews.