Aparthotel Club Residencial **

5 reviews over Aparthotel Club Residencial in het Nederlands

Mooi hotel

Deemster, 13-1-2012

Goed gelegen mooi hotel.

Wandeling naar het strand van zo`n 10min hier kun je heerlijk snorkelen.

Op 3 min lopen een goeie bakker/restaurant(Tanja`s Cafe-Restaurant)

Bank(pin) en supermarkt ook op zo`n 2 a 3min lopen.

Prachtige vakantie gehad!

Nadeel van de Dominicaanse Republiek;

-prostitutie(veel oude duisers met iets te jonge dames!)

-criminaliteit(niet voor niets al die bewaking bij de banken en hotels)

-het strand is `s avonds niet aan te raden

Gereisd met partner in juni 2005

Joseph en Horia, 27-7-2005

Het is alweer even geleden dat we daar zijn geweest, maar ik wil toch mijn mening kwijt over Sosua. Mijn man en ik waren op huwelijkreis in september 2001 en we vonden het een geweldige reis. Club Residencial is een aanrader, ligging is goed, binnen 10 min. ben je op het strand. Mooie stranden, leuke winkeltjes, goede restaurants, kortom het was top!!!
Gereisd anders in juli 2005

Diana Mandos & Carl Schneider, 15-3-2005

Club Residencial heeft mooie appartamenten,met alles erop en eraan.

Als we in Sosua aankomen vanuit Nederland hebben we het gevoel dat we weer thuis zijn.Al die verhalen over gevaarlijk en crimineel gedoe op straat, dat is grote flauwekul.In Rotterdam is het onveiliger dan in Sosua.Ga niet in allincl.maar durf eens wat anders.

Gereisd anders in maart 2005

M. van Dorst, 27-12-2004

Dit hotel/appartement is een van de betere als je niet van all inclusive houdt.

En waarom zou je all inclusive doen?

Je hebt in Sosua alles wat nodig hebt voor een geslaagde vakantie.

Mooie stranden, leuke barretjes, goede restaurants, supermarkten, leuke winkeltjes en het belangrijkste leuke en aardige bevolking.

O ja, en de indianen verhalen van de reisbureaus en hostesses over de veiligheid "buiten " de hotels is absoluut niet waar. Ik heb het nu zelf meegemaakt en kan dit tegen spreken. Maar de beste manier om dit te beleven is naar Club Residencial in Sosua te gaan. Echt een aanrader !!!!!

Gereisd anders in december 2004

Pim Knappers, 24-12-2004

Als u eens keer echt wilt genieten van de Dominicaanse Republiek zoals het ECHT is moet u toch in dit hotel verblijven. Sosua is echt top, zoals het echte leven er wordt geleefd. Er is volop te doen voor groot en klein, jong en oud. En voor de prijs hoeft u echt niet te laten. Zolas de Dominicanen zelf zeggen No Problem.

Sosua, Dominicaanse Republiek the Place to be.

Gereisd anders in december 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Club Residencial in Sosua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Club Residencial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Club Residencial scoort een 8.33 uit 10 op basis van 6 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: