Hotel Caribe Campo ***

Caribe Campo
6,7

4 reviews over Hotel Caribe Campo in het Nederlands

Ennie, 16-8-2006

Dit is het slechste hotel waar ik ooit ben geweest.Ik heb nog nooit zoveel kakkarlakken gezien in een hotel, zelfs in de eetzaal zaten ze.Op de slaapkamer enz.Het eten is er zeer slecht.
Gereisd anders in augustus 2006

wendy, 23-2-2004

Het weer was mooi maar het hotel zelf liet heel wat te wensen over. Het eten was gewoonweg niet te vreten; eten wat niet op werd gegeten werd 3 dagen herbruikt, het eten was rauw en we hebben zelfs een meelworm in een heel oud broodje gevonden!

De jongens van de animatie deden hun best, maar voor de rest was er geen animatie of andere bezigheden (ja alles was kapot)

Het was errug slecht, en raad ook aan er niet naar toe te gaan (en ook niet bij de touroperator te boeken want hun klachtenbehandeling was ook zeer onbeschoft)!

Het land zelf was heel mooi

Gereisd anders in februari 2004

Jessica, 14-1-2004

Het hotel is niet bijzonder, het animatie team doet erg zijn best en het personeel is erg aardig, de kamers zijn ruim.

Het eten was niet bijzonder, kort samengevat als je qua hotel niet veel luxe wilt kan je hier prima verblijven, wil je meer luxe dan adviseer ik Iberostar Costa Dorada in Puerto Plata, 2 jaar geleden geweest, en een geweldige vakantie daar doorgebracht! helemaal top!

Gereisd anders in januari 2004

iktop (Harm-Jan), 25-9-2003

Ik heb dit hotel januari j.l. terplekke geboekt voor een maand. Zonder all-in en ik vond het persoonlijk een slecht hotel dat is bezig is af te glijden en veel van de vroegere sfeer heeft verloren.

Ik verbleef in het hoofdgebouw

Gereisd anders in september 2003

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Caribe Campo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caribe Campo in Sosua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caribe Campo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Caribe Campo scoort een 6.67 uit 10 op basis van 6 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: