Hotel Viva Wyndham Samaná ***

Viva Wyndham Samaná
7,4

9 reviews over Hotel Viva Wyndham Samaná in het Nederlands

R. Schreurs, 22-2-2008

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad hier. De kamers waren netjes. Ondanks dat er hier en daar een paar kleine gebreken waren (lekkende kranen) voldeed de kamer prima waarvoor die bedoeld is: slapen en wassen. Het eten was gewoon goed, voor iedereen keuze genoeg. Per kamer mag je twee keer a la carte eten wat uitstekend bevallen is (vooral 'Bambu'). Het personeel en animatie team waren zeer vriendelijk.

De reis van het vliegveld naar het hotel duurt lang (zo'n 3,5 uur) maar dan heb je ook wat! Schitterende stranden en een achterland dat zich uitstekend leent voor excursies: Los Haitises (mangrove bossen, grotten, Fregatvogels), whale watching (vergeet reistabletten niet!), jeep safari (met bezoek aan Dominicaanse familie), Las Terrenas.

Al met al hebben wij een schitterende vakantie gehad. Mocht er een volgende keer komen dan boeken wij voor een iets langere periode dan een week.

R. Schreurs, 20-2-2008

De reis van het vliegveld naar het hotel duurt lang (zo'n 3,5 uur) maar dan heb je ook wat! Schitterende stranden en een achterland dat zich uitstekend leent voor excursies: Los Haitises (mangrove bossen, grotten, Fregatvogels), whale watching (vergeet reistabletten niet!!!), jeep safari (met bezoek aan Dominicaanse familie), Las Terrenas.

J. van Wijk, 15-2-2008

in tegenstelling tot de reaktie hierboven hebben wij alleen maar lof over dit hotel ze waren bezig met vernieuwing van sommige badkamers maar niet in onze kamer die er netjes schoon en groot genoeg met een schitternd uitzicht op zee eruit zag!! eten heerlijk veel variatie en de hele entourage erom heen deed heel gemoedelijk en relaxed aan prijs kwaliteit en zeker in vergelijking met andere hotels op samana was heel goed. en een groot kompliment voor het annimatieteam dat heel vrijblijvend zijn werk deed maar heel amicaal was naar de mensen en niet te vergeten de avondsshows s'avonds was maar een uurtje maar gewoon geweldig tegen proffesioneel aan !!! petje af animatie team, wij Jan en Mirjam waren hier van 13 januari tot en met 29 januari vonden dit veel te kort viva wyndham samana las terranas super keuze

franke, 25-1-2008

Ik ben samen met mijn vriendin van 12 januari tot 23 januari naar dit hotel geweest.. toen we bij het resort aankwamen zag alles er netjes en verzorgt uit. toen we echter de kamer binnen kwamen schroken we best, het was erg verouderd zo zat er bijna geen verf meer op de kasten vieze kapotte tegels op de grond en een zeer verouderde badkamer, dit viel dus erg tegen.Ook het restaurant was een "tikje" verouderd. Desondanks deed het personeel erg hen best om het schoon te houden, wat erg moeilijk is als alles oud en kapot is. we hebben ons naar 5 dagen laten overboeken naar het naast gelegen hotel bahia estella wat een dochter is van de viva hotels. Dit was echter een prachtig hotel. helemaal top niks op aan te merken
Gereisd met partner in januari 2008

franke, 25-1-2008

wij zijn er van 12 januari tot 23 januari geweest wij vonden het hotel qua prijs/ kwaliteit erg tegen vallen. restaurant erg verouderd (kantine idee). het complex ziet er van buiten netjes uit maar de kamer zelf was erg verouderd zo zat er bijna geen verf meer op de kasten.. ondanks dat de omgeving en het strand prachtig is). We hebben ons naar 6 dagen laten overboeken naar het naast gelegen hotel (bahia estella beach) wat een dochter is van viva hotels. dit hotel is echt prachtig zeer mooie kamers (ruim) zeer mooie buffet restaurant, vriendelijker personeel, schooner kortom ik zou iets bijbetalen het naar het bahia etella hotel gaan.
Gereisd met partner in januari 2008

C. van der Lippe, 21-11-2007

Goede prijs/kwaliteitverhouding. Mooie ligging, maar niet met openbaar vervoer te bereiken en ben je aangewezen op de taxi.

Doordeweekse avonden geen programma.

Kamers netjes, maar eenvoudig.

Excursies duur.

Gereisd met partner in november 2007

Carola, 19-11-2007

Hotel ligt afgelegen, maar dat was ook precies waar we het op geselecteerd hadden, Lange wandelingen langs het strand en mooi groen achterland. Stukje lopen echt droomstranden. Een dagje met een quad er op uit trekken is een aanrader. (doe wel goeie muggenspray op en kleren die vies mogen worden)

Hoteltuin is ook mooi en dagelijks zijn ze bezig met onderhoud.

Strand is gedeeltelijk aangelegd op beton, waardoor er geen fris zeewater over spoelt, hierdoor inderdaad veel mieren en zandvlooien. Dat is het enige grote nadeel.

Eten prima, kamers wat simpel .(zeker in vergelijk met viva wyndham in Cabarete). Neem de junior suite, dan krijg je een bungalowtje, die zijn leuk en ruimer (ook simpel dat wel). Op strand muziek hard, maar als je een stukje verderop ging liggen had je daar geen last van. Animatieteam is over het algemeen lief en aardig. En tja ze vragen of je mee wilt doen, daar zijn ze voor.

Op de zandvlooien na zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in november 2007

E. Brouwer, 25-9-2007

Het resort lag nogal erg afgelegen, het was wel mogelijk om tegen betaling naar het dorp toe te rijden, echter $6,50 per persoon en dan was je voor 3 uur in het dorp. Het busje reed alleen om 9.00 'sochtends en om 16.00 smiddags naar het dorp. Verder werd er in het resort veel aan entertainment gedaan, er werd erg vaak gevraagd om mee te doen aan activiteiten. Dat was soms een beetje irritant. De muziek in de verschillende bars stond veel te hard, hierdoor hoorde je vaak twee verschillende deunen doorelkaar, beetje jammer. Onze host(ess) hebbe wij niet op de afgesproken tijd aangetroffen, hierdoor hebben we niet voldoende info gekregen over het land en dus ook geen waarschuwingen of tips. Zo wisten wij niet dat het niet raadzaam is om na een regenbui het strand op te gaan i.v.m. de zandvlooien, het gevolg is dus dat we allemaal lek geprikt zijn door die beesten. Geen pretje! De kamers zijn vrij basic ingericht, ze worden iedere dag netjes schoongemaakt. Ook het eten was goed te doen.
Gereisd familie in september 2007

Sonja, Henk, Luuk en Kim, 11-8-2007

Dit hotel is erg goed, het ligt direct aan het strand en het is er erg rustig. Je kunt op het strand heerlijk rustig liggen, want het is er helemaal niet druk er zijn zelfs stukken waar je niemand tegen komt.

Het eten is heel goed en gevarieerd, bediening is prima. Het enig nadeel van dit hotel is dat het 5 km buiten het dorp Las Terranas ligt. De taxi daar naartoe kost $ 15,00 enkele rit. Je gaat dus niet even snel naar het dorpje. De kamers zijn ruim en schoon, wij hadden een villa, voor 4 personen, dit was een compleet huisje met keukenblok, 2 slaapkamers en uitzicht op het strand. Super!!

Gereisd familie in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Viva Wyndham Samaná bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Viva Wyndham Samaná in Santa Bárbara de Saman  , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Viva Wyndham Samaná zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Viva Wyndham Samaná scoort een 7.36 uit 10 op basis van 11 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: