Hotel Talanquera Beach Resort ***

Talanquera Beach Resort
8,7

6 reviews over Hotel Talanquera Beach Resort in het Nederlands

Anne, 19-2-2007

Ik ben zes jaar achtereen naar dit hotel geweest en mis het nog ieder jaar.

Gastvrijheid en vriendelijkheid en service ten top! Het was ieder jaar weer thuiskomen.

Heb in de loop der jaren de hele Dom.Rep. ontdekt en doorkruist. Ontzettend vriendelijke bevolking, vruchtbaar prachtig land, goedkoop en gastvrij. Ook het openbaar vervoer is een belevenis en zeer goedkoop.

Gereisd anders in februari 2007

jos wessendorp, 18-1-2006

3 keer geweest wil graag weer terug

zeer vriendelijk behulpzaam schoon

resort personeel uitermate vriendelijk

strand is wat minder maar zeker te doen

met kerst en oud en nieuw ziet het hotel er geweldig uit alle bomen in de tuinen zijn volop verlicht met kersboom verlichting alle zalen zwembad en buiten zijde erg leuk versiers kerstman voor de kinderen uitstekend restaurant met veel keus

Gereisd anders in januari 2006

Marit en Jan, 2-1-2006

Mooi hotel in bloemrijke tuin, ook wij konden zonder moeite van kamer verwisselen. Strand vonden wij minder, na een onweersbui was het hele strand weg. Veel Engelsen in het hotel en die maken er gewoon een puinhoop van. Laten op het strand alles gewoon liggen (bekertjes, sigarettenpeuken enz.) Maar het personeel was fantasties. Vooral Jose van de strandbar.
Gereisd anders in januari 2006

Marjorie Gelens, 16-8-2004

Leuk hotel. Zeker zijn 3 sterren waard ( misschien 4 voor de toekomst?)

We zijn zonder enig probleem van kamer verwisseld, waarbij de boodschap was, rustiger gelegen. Alles heel goed geregeld. Eten was goed, keuze genoeg, goed Italiaans restaurant, strand vonden wij erg meevallen, wel opgespoten, steentjes in het water, maar voor ons goed genoeg. Het word er goed schoongehouden.

Erg goed animatie team. Goede shows gezien en de entertainment was prima!! Kortom leuk, goed, niet te groot hotel!

Gereisd anders in augustus 2004

Dinie, 25-4-2004

Het is een mooi complex, maar het strand is echt niks bijzonders. Het eten is goed en afwisselend.Erg mooie shows. We hadden een kamer geboekt maar een juniorsuite gekregen.

Wij zijn ook naar andere horels geweest die toch echt beter waren ook wat het strand betreft. Maar voor de prijs is het voor 9 dagen leuk maar niet langer. In de omgeveing is ook niet veel. een paar winkeltjes die niet veel voorstellen.

Gereisd anders in april 2004

Jacqueline, 4-2-2004

Het is een shitterend,luxe en mooi aanglegd resort, in een bloemrijke tuin. Eten is perfect, vriendelijk personeel, goed animatieteam. Het strand(opgespoten)en de zee zijn minder, wat jammer is, want je verwacht witte stranden met een helder blauwe zee.Dus niet!! Van de 3 weken waren wij 2 weken de enigste nederlanders. Jammer, maar ondanks dit wel plezier met iedereen gehad. In de omgeving weinig te doen. Excursiemogelijkheden de moeite waard en een aanrader.
Gereisd anders in februari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Talanquera Beach Resort in San Pedro de Marcoris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Talanquera Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Talanquera Beach Resort scoort een 8.67 uit 10 op basis van 6 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: