Hotel Sunscape Punta Cana Grand ****

Sunscape Punta Cana Grand

7 reviews over Hotel Sunscape Punta Cana Grand in het Nederlands

Camille, 30-7-2006

Hotel was bij aankomst van naam en eigenaar veranderd. de promokamer bleek een suite te zijn met broebelbad op het terras. kasten waren echter verouderd en schuivn kreeg men niet meer dicht; prachtig hotel ; te kleine pianobar. konden er nooit binnen. lekker eten en goede service. Goed systeem voor de restaurants. Je krijgt een bieper mee en zo gauw er plaats is wordt je opgeroepen. spijtig dat je er s' avonds geen dansje kon doen. Waarom moet dit overal s'nachts gebeuren?Met een beetje renovatie zeker vier sterren waard
Gereisd met vrienden in februari 2006

Cindy, 11-7-2006

Wij zijn sinds begin juli 2006 terug van onze vakantie in het Punta Cana Grand hotel. We zijn hier 16 dagen geweest en hebben ons geen minuut verveeld. Het was een uitstekend hotel met lekker eten zowel in het hoofdrestaurants als in de à la carte restaurants. We hebben hier ook drie schitterende excursies gedaan met wimpy, de enige nederlandstalige organisator van excursies. Het is een echte aanrader. Nog nooit hebben we zoveel van een land gezien (niet toeristisch, maar zoals het dagelijkse leven is buiten het hotel). Wil je hierover meer weten of enkele foto's ontvangen, stuur me dan gerust een mail.

Conclusie een fantastische, onvergetelijke vakantie die ik iedereen aan raad.

Gereisd met partner in juni 2006

Iris, 10-4-2006

Nederlandse leiding over het hotel. Leuk voor gezinnen met kinderen, ook animatie voor tieners. Aanrader niet te massaal. Goede keuken.
Gereisd anders in april 2006

cor, 22-1-2006

Zeer prettig hotel met fijne keuken.

Een van onze fijnste vakanties.(echt niet de eerste)Rustige gasten en geen herriezoekers.Aanrader...

Gereisd anders in januari 2006

charlene & said, 3-1-2006

Wij zijn begin december'05 in dit hotel geweest!! Het is ons super goed bevallen. het is dichtbij bij de luchthaven dus de transfer tijd is niet lang hooguit een half uur. Het personeel is erg vriendelijk en doet ook erg z'n best om het naar je zin te maken. Het strand wordt zeewier vrijgemaakt en dat is iets wat je niet bij alle hotels ziet. het eten is geweldig met name het italiaans a la carte restaurant.. Het animatie team is ook erg gezellig.. Het was een vakantie om nooit te vergeten
    Gereisd anders in januari 2006

Fre en Eef, 25-12-2005

Wij logeerden 13 dagen in dit hotel en het is ons heel goed bevallen. Het eten is zeker en vast in orde en gevarieerd. Vooral de specialiteitenrestaurants zijn dik in orde (in het bijzonder de Italiaan). Het hotel ligt niet ver van de luchthaven en ligt centraal als je uitstappen wil doen. 's Avonds was er ook altijd iets te doen zodat je je zeker niet verveelde (film, karaoke, shows,disco,...). Het was er ook altijd proper. Deze vakantie was gewoon helemaal in orde....Zeker een aanrader!
    Gereisd anders in december 2005

Fred, 8-10-2005

Fred en Petra

wij waren er in nov 2004 het is een mooi complex alleen jammer dat wij aleen maar regen en wind hebben gehad

eten was zeer geod iets wat vet

Gereisd anders in oktober 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sunscape Punta Cana Grand bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunscape Punta Cana Grand in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunscape Punta Cana Grand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunscape Punta Cana Grand scoort een 9 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: