Hotel Sueo Resort & Wellness Center

Hotel Sueo Resort & Wellness Center

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sueo Resort & Wellness Center bij :

1 review over Hotel Sueo Resort & Wellness Center in het Nederlands

Wat een armoedige tent

Manuela Viegas, 9-1-2010

Wat een heerlijke relaxvakantie had moeten worden, werd een grote teleurstelling. Achteraf begrijpen we ook waarom we van een vliegtuig met Nederlandse toeristen de einge waren die hier verbleven. Andere mensen gingen allemaal naar grotere,betere resorts. Dit was geen resort te noemen, de kamers waren niet schoon en heel armoedig ingericht. Slechte service, heel eentonig eten, niets te beleven, geen lekker ijsje of snacks tussen de maaltijden, helemaal niets te eten tussendoor en avondeten was elke dag hetzelfde, weinig keus. We hadden al zer slechte recensies gelezen op internet, maar we besloten om toch niet bevooroordeeld het zelf te gaan zien. Nou, ze hadden helaas gewoon gelijk. Niet naartoe gaan.
    Gereisd met partner in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sueo Resort & Wellness Center in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sueo Resort & Wellness Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sueo Resort & Wellness Center scoort een 2 uit 10 op basis van 1 reviews.