Hotel RIU Naiboa ****

6,9

238 reviews over Hotel RIU Naiboa in het Nederlands

Nooit meer RIU Naiboa!

Anke Veenman, 27-9-2017

Hele slechte schoonmaak vd kamers, gebruiken de handdoeken waar je je mee afdroogt om je kamer en ramen mee schoon te maken. Bedden werden niet verschoont maar recht getrokken. Heel veel schimmel in onze kamer en badkamer, altijd een hele vieze geur zodra je de kamer binnen komt, sloeg je gelijk op je adem. Airco kapot, water kwam uit de plafond lamp. Gaten in de gordijnen. Vonken uit de stopcontacten, knetterende lichtschakelaar. IJskast zelden bijgevuld. Dus boek je dit hotel wel, niet kamer 222 nemen!!! Alle handdoeken voor het zwembad zijn vies, zitten altijd vol vlekken.

Animatie team vond zichzelf erg geweldig, love my job,love myself,pffff. Personeel achter de bars en animatie team drinken erg veel alcohol, heel bizar, heb ik zelden gezien in een hotel.

Het eten was goed, niet erg veel keus maar goed. De bedden lagen lekker, ook de kussens waren goed.

Het strand van RIU-Punta Cana was erg mooi, daar is jammer genoeg weinig van over sinds Orkaan Maria langs is geweest.

Gereisd met partner in september 2017

Mooi hotel voor een schappelijke prijs

Chantal Meurs, 10-8-2017

Mooi hotel, lekker dichtbij het strand.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Super goed

chapie, 26-5-2017

Prima hotel**** niet meer,maar ook niet minder.Mooie gewone kamer,alles netjes schoon.vriendelijke bediening in restaurant en super in de bars.Eerder kleiner zwembad,maar wat maakt het uit met een prachtig strand en mooie zee op vijf minuutjes wandelen.Ik snam echt niet wat mensen als negatief ervaren als je de prijs / kwaliteitsverhoudning neemt (1200 euro /15dagen)Het hotel is wat kleiner,maar dat maakt het net leuk voor het contact met andere reizigers en zeker met de mensen van ginds.Wat heb je er trouwens aan als je in een groot 5 sterren hotel zit in je grotere kamer en een busje moet nemen om naar het restaurant of bar te gaan...Nee wij gaan zeker terug voor de 18 de keer dan....
Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

De ketele jacques, 19-5-2017

Zeer goed prijs/kwaliteit. Eten voor iedereen wat Wils. Proper en goed onderhouden zwembad. Zeer mooi en goed onderhouden strand op kleine 5 min wandelen van hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Enige kleine min punt is dat het eten warmer kan. Een aanrader.
Gereisd met partner in mei 2017

Mooi hotel maar geen Riu 4* waardig

Tiny, 11-5-2017

De kamers zijn prima, maar erg gehorig, eten is altijd lauw of koud, ook na melding bij de reisleiding. Het strand is prima zo ook de strandbar, maar ook hier koud eten! Bij het zwembad is het handdoekje leggen. Excursies zijn belachelijk duur bij touroperator, maar je bent afhankelijk van hen omdat er buiten het resort helemaal niets is, helaas is onze excursie op het laatste moment afgezegd door de reisleiding ivm stakingen van de locals. Er zijn geen dorpjes waar je te voet of met de taxi heen kunt. Het animatieteam is erg luidruchtig en vindt zichzelf erg belangrijk. Wifi is gratis in de lobby. Prima om een weekje te relaxen.
Gereisd met partner in april 2017

Prachtige locatie

Domenica, 1-5-2017

Samen met mijn partner ben ik in juni naar riu naiboa geweest. Mooi gelegen vlakbij het strand waar je komt door een caribisch straatje. Het hotel is mooi, het eten ietsjes minder en de kamer ook gewoon oke, niet erg speciaal. Het zwembad was ook leuk en de animatie is ook goed gericht op jongeren en ouderen dmv shows en spellen in het water.
Gereisd met partner in juni 2016

Nooit meer !

Nicole, 11-3-2017

11 jaar geleden ook in dit hotel geweest, maar wat een Groot verschil met toen. Hotel is niet meer 4 sterren waardig, personeel onvriendelijk of je moet bereid zijn om met dollars te zwaaien.

Eten eenvoudig,eentonig koud en smakeloos, meerdere mensen gesproken die maag/darm klachten hadden ( braken/diarree) Erg jammer want met vriendelijk personeel en warme maaltijden bereik je meer en is prijs /kwaliteit in verhouding

Gereisd met partner in maart 2017

Goede prijs kwaliteit verhouding

Zonneklopper, 9-11-2016

Dat ze in een net Hotel komen met schone kamers en vriendelijk personeel maar niet meer dan 3 sterren waard. Zeer slechte animatie zijn alleen met hun eigen bezig, Eten in beide restaurants in het hotel is eenvoudig maar goed. Strandbar is ook goed.

Maar houd rekening mee dat iedereen alleen bezig is om een fooi te krijgen, na ontvangst is de vriendelijkheid weg

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Man, man, wat een herrie

P. van der Wal, 31-10-2016

Animatie doet de hele dag zijn best om zoveel mogelijk door de microfoon te schreeuwen. Voor de rest complete herrie.

Strand super. Eten echt wel goed. Maar de herrie van animatie was zo verschrikkelijk de hele dag door. Geen rustige plaatsen in het hotel om te zitten.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

prima hotel

fam Busschers, 12-10-2016

Hotel is prima (niet erg groot) eten wordt na een week wel iets eentonig maar is wel van goede kwaliteit. Elke dag de keus vlees/vis en kip.

Dresscode is in Riu Naiboa niet aan de orde. We hadden een kamer tegenover de nieuwbouw van het watercomplex en dit was niet te harden (veel te veel lawaai van drilboren) op verzoek hebben we een kamer tegenover de Buda bar gekregen welke veel rustiger was.

De koelkast op de kamer en de likeurdispencer zijn gevuld en dit wordt om de dag bijgehouden. Er zijn 4 liften en nog behoorlijk snel ook.

We hebben via lokaal bureau een trip gemaakt naar Saona eiland welke de moeite waard is. Hun site is in het Nederlands.

Zwembad is heerlijk verfrissend en wordt goed schoon gehouden, tuinmannen verkopen de gevallen kokosnoten (wel even onderhandelen).

Kortom een prima plek voor een rustige vakantie, en een heerlijke cocktail.

(ps voor september stond er alleen maar regen bij weersvoorspelling maar we hebben slechts een keer een bui gehad in de nacht) Wel waren we weg voor Matthew begon te razen.

Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor RIU Naiboa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel RIU Naiboa in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel RIU Naiboa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel RIU Naiboa scoort een 6.94 uit 10 op basis van 250 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: