Hotel Punta Cana Beach Resort ****

8,3

8 reviews over Hotel Punta Cana Beach Resort in het Nederlands

Maar 1 overnachting

havanna, 19-10-2009

We waren hier maar 1 nacht omdat ons vliegtuig pech had.

het verblijf was echter super. Kamers waren goed.

1 gezamelijke ruimte met 4 aanliggende kamers per blok.

vervoer via golfcar.

alles super maar voor de rijkere lui...

Gereisd met partner in juli 2007

Hans , 6-8-2006

Wij zijn hier in 1996 geweest. Huwelijksreis. Helemaal top. Mooie kamer met uitzicht op zee. Het hotel verwende ons flink omdat het een huwelijksreis betrof. - leuke T-shirts, extra (gratis)drankjes, fruitschaal, steeds bloemen, Uitnodiging voor een gratis diner in het Luxe resturant. enz. enz. Daarnaast betreft het een zeer gomoedelijk hotel, volledig in handen van dominicanen, dus niet zo'n schreeuwerig massaproductiehotel als al die americaanse die daar langs de kust staan. Lekker (en veel) eten. Ongelofelijk veel verschillende lekkere toetjes, prima zwemfaciliteiten, gratis watersporten, heel goed animatieteam (zowel overdag als 'savonds. Kortom een paradijs op aarde.
Gereisd anders in augustus 2006

Geert-Jan en Linda, 23-6-2005

maart 2005

perfecte locatie, perfect eten

echt een aanrader

super zuiver en netjes

mooie golfbaan aan de zee, moeilijk door zeewind

Gereisd anders in juni 2005

keiki, 9-6-2005

Wij zijn in januari 2003 geweest, het was heel rustig op het resort...zalig! Mooie stranden, lekker eten kamer was in orde en super weer!

Al met al als je voor de rust gaat heb je een supervakantie!!

Gereisd anders in juni 2005

Cindy, 22-4-2005

Wij zijn hier met de hele familie in de kerstvakantie 1997 geweest. De eerste indruk was heel goed. Wij hadden een beach villa gehuurd, welke direct aan het strand lag. De kamers hiervan waren zeer verouderd, bedden waren heel hard, airco uit 1980 ofzo en de badkamer was oud en het toilet lekte. En doordat in de badkamer alleen maar louvreluikjes zaten, had je elke avond kikkers in je kamer. Verder was het er wel heel mooi, het personeel was ook erg vriendelijk en het eten was prima. Toch zou ik de volgende keer liever naar Riu Macao gaan ofzo..
Gereisd anders in april 2005

Marcel en Angelique, 2-7-2004

wij Marcel en Angelique zijn in 1997 hier op Huwelijksreis geweest, geweldig ontvangen en de kamer met uitzicht op zee was super.Bij aankomst lag er 2 t-shirts klaar en een super

lekkere fruitmand met diverse drankjes.

super nette kamers met marmer-badkamers die elke dag schoon gemaakt werden.

De bediening zeer vriendelijk en eten in buffet-vorm was uitstekend (behalve voor de lijn) jammer dat we geen all-inclusief geboekt hadden want de snack's en drankjes tussen de middag waren prijzig.

Bounty eiland met een heerlijke zee en witte stranden met prachtige plekjes en palmbomen genoeg. aan de linker kant van het Resort was in de zee verderop een wrak leuk om te snorkelen en dat huis wat daar in de buurt lag , was het huis van Julio Iglesias soms kwam hij ook op het resort om te eten in het restaurant. fijne vakantie toegewenst voor wie nog gaan. Marcel en Angelique

Gereisd anders in juli 2004

Denise, 20-6-2004

Wat een strand! Echt super! Wij waren hier in 1997 en hebben werkelijk genoten!
Gereisd anders in juni 2004

jolanda, 7-10-2003

mooi hotel ,met nog mooiere stranden en palmbomen

je bent aangewezen op je hotel want daar buiten is er niet veel geen winkeltjes enz

maar op het resort vermaak je je best

eten was goed ,annimatie was ook goed

al met al een uitstekend hotel

Gereisd anders in oktober 2003

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Punta Cana Beach Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Punta Cana Beach Resort in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Punta Cana Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Punta Cana Beach Resort scoort een 8.25 uit 10 op basis van 8 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: