7,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Natura Park Eco Resort & Spa**** bij :

64 reviews over Hotel Natura Park Eco Resort & Spa in het Nederlands

Niets te klagen

Mark, 14-4-2016

Strand: 5/5. Zo hoort een strand te zijn. Wit zand, blauwe zee, voldoende schaduw van palmbomen en parasols, speeltuintje voor de kinderen, restaurant, bar en snacks. Ja, er is zeewier. Maar het is een eco resort en zeewier hoort nu eenmaal bij de natuur. Behalve voor mooie foto's heb je er ook verder geen last van. Minpuntje was het aantal kapotte ligbedden maar gelukkig waren er ook ruim voldoende goede.

Zwembad: 4/5. Fraai zwembad met swim-up bar en apart gedeelte voor kleine kinderen. Maar omdat er dus ook in het zwembad gedronken mag worden is de kwaliteit van het water niet geweldig. Personeel zou veel vaker met een netje naar lege bekertjes en insecten moeten vissen. Temperatuur goed.

Park: 5/5. Prachtig. Goed onderhouden en een plaatje om te zien met verschillende diersoorten, waterpartijen, bruggetjes en mooie bomen en planten.

Kamers: 4,5/5. Gedateerde maar prima kamer met uitstekend kingsize bed, slaapbank en babybedje. Badkamer met bad/douche combinatie en toilet met schuifdeur af te schermen. Terras groot genoeg en binnen eenvoudig koel te houden met grote ventilator. Schoonmaak in orde.

Animatie: 4,5/5. Alleen bij de kinderdisco geweest en dat werd op een leuke manier gedaan. Geen mening over de andere activiteiten maar er werd voldoende georganiseerd.

Eten: 5/5. Ik heb over de hele wereld gereisd maar zelden een beter buffet meegemaakt dan hier. Belachelijk veel keuze in vlees, vis en fruit en een geweldige presentatie. Vanwege onze kleine kinderen zijn we in de andere 3 restaurants niet geweest.

Receptie: 3,5/5. Te weinig kennis van de Engelse taal en niet allemaal even vriendelijk. De mevrouw van de taxi-service was zelfs onbeschoft.

Medewerkers: 4,5/5. Over het algemeen erg vriendelijk, behulpzaam en enthousiast. Met name in buffetrestaurant La Cana heel erg goed. Receptie, excursie-verkopers en bar op het strand wat minder,

Algemeen: 4,5/5. Ik vind 4,5 sterren precies goed voor dit resort. Het is een prachtig resort met het strand en het buffetrestaurant als grootste pluspunten. Minpunten zijn de al eerder bekritiseerde (betaalde) Wifi en het belachelijk dure winkeltje. Maar verder een absolute aanrader!

Gereisd familie in maart 2016

gewoonweg SUPER !!!!!!

yvan en nadia, 29-8-2011

zijn nu voor de 7 maal geweest naar natura park. Is nog altijd super ! De rust , proper , goed eten , veel groen , gewoonweg TOP ! Wie vragen heeft , kan ons altijd een mailke sturen .
Gereisd met partner in juli 2011

prima hotel, vriendelijk personeel, prachtige tuin

Raymonde en Ronny, 4-7-2011

Hadden een fantastische vakantie. Prima hotel, grote kamers en prachtige tuin. Groot aflopend strand, voldoende stoelen en schaduw. Thema-restaurants goed, favoriet: La Gondola (Italiaans). 2x per week show in het theater en de andere dagen spelletjes. Het Nationaal Park nog niet open: enkel 2 kleine weggetjes tot aan het meer. Vriendelijk personeel en animatieploeg. Hotel om naar terug te keren.
Gereisd met partner in juni 2011

Super-vakantie gehad

sarah, 11-4-2011

Mooi hotel met veel groen.

Kamers waren inorde, elke dag bed opgemaakt, gekuist, nieuwe handdoeken, mini-bar gratis aangevuld.

Eten is lekker en gevarieerd. De bars zijn overal inorde. Vooral van de beachbar hebben we veel gebruik gemaakt. Lekkere cocktails.

Personeel is alijd vriendelijk.

Ik zou meteen opnieuw naar ginder gaan.

Gereisd met partner in januari 2011

fantastisch !!!!!!!

hermans, 3-3-2011

dit is een prima hotel voor iemand die rust zoekt en de natuur kan waarderen !!!!!

de a la carte restorants zijn in orde maar het

eten in het buffetrestorant is voor ons altijd weer goed,gezellig,vriendelijk personeel en keuze genoeg.er zijn natuurlijk hotels waar de keuze van maaltijden veel uitgebreider is .

Gereisd met partner in november 2010

Mooi ecologish park.

Sven., 2-11-2010

Het is een tijd geleden dat wij daar zijn geweest maar van hetgeen ik me er nog van herinner was het goed.Het personeel deed toen echt zijn best.Het is niet zo'n groot resort maar eerder iets kleiner.Ze hebben er veel dieren rondlopen.Het is dan ook een ecologish park.Het strand is mooi,wordt zuiver gehouden en is natuurlijk wit met palmbomen.Wij hebben er echt een leuke vakantie gehad.
Gereisd met partner in januari 2010

dit nooit meer !!!!!!

dorien, 1-9-2010

Ons krijgen ze niet meer naar de D.R. we hebben er verschrikkelijke dingen meegemaakt, het is wel een feit dat het hotel zelf hier niet veel aan kon doen. toch is het in de blaadjes mooier dan in werkelijkheid. kamer zat bij aankomst vol mieren minibar en toilet werkte niet naar behoren.. en als je daar iets medisch voorhebt zit je echt in de problemen. het is en blijft een ontwikkelingsland. En op een echt gediplomeerde dokter in het hotel moet je ook niet rekenen, enfin als je hier naar toe gaat neem dan véél extra geld mee voor excursies want voor de rest is er enkel de zee en zwembad wij betaalde per persoon 750euro extra in het hotel voor de excursies en hebben geen enkele kunnen meedoen om medische redenen hebben wel onze centen teruggekregen met medisch voorschrift.. oef...
Gereisd met partner in augustus 2010

goede prijs/kwaliteit maar geen 5 sterren waard!

Bruno, 17-8-2010

kamers waren dagelijks gepoetst naar dominicaanse normen en waren wel ok al mocht je geen glas laten staan met drinken in want daar zaten 's morgens beestjes op. Uiteraard zit je in een natuur park dus mag je wel verwachten dat er hier en daar ongedierte kan opduiken zoals wespen op het strand maar echt storend is het niet. Eten was eenvoudig lekker en verzorgd, geen grote luxe, personeel was altijd zeer vriendelijk en fooi of niet ze probeerden er steeds te zijn voor de gasten en het zo aangenaam mogelijk te maken. Prijs/kwaliteit was het een goed hotel maar is wel geen 5 sterren waard, eerder 4. Minder aangenaam waren de bekertjes van cocktail bar die soms in zwembad dreven maar personeel probeerde zwembad wel regelmatig schoon te maken. Enige wat echt soms stoorde was de opdringerigheid voor timesharing en de wekelijkse marktverkopers in het hotel en de weekendtoeristen uit Amerika, voor de rest heb je hier door de weeks goede rust en wel de moeite waard desondanks.
Gereisd met vrienden in juli 2010

G*E*W*E*L*D*I*G !!!!!!!!!!!!

yvan en nadia, 17-8-2010

zijn er voor de 5x geweest , en terug fantastisch ! Lekker eten , propere kamers , de a la carte restaurants zijn super verbeterd ! Vriendelijk personeel. Veel groen , héél mooie tuinen , en de cocktails zijn fantastisch ! NIET TWIJFELEN , MAAR DOEN !! Wij gaan zeker en vast nog terug . Indien u vragen hebt , stuur je maar een mailke !
Gereisd met partner in juli 2010

Een oase van plezier .....

Dirk, 1-8-2010

Wij zijn vorig jaar geweest en hebben enorm genoten van deze vakantie. Zo goed zelfs, dat we nu 14 augustus met 7 personen terug vertrekken. Heerlijk 2 weken genieten aldaar.

Dit hotel is een oase van rust, plezier, enorm vriendelijk personeel, .... enz.

Als ik al deze commentaren lees over dit hotel, durf ik te stellen dat ik voor 99% van deze mensen spreek, die eveneens genoten hebben.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Natura Park Eco Resort & Spa in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Natura Park Eco Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Natura Park Eco Resort & Spa scoort een 7.11 uit 10 op basis van 77 reviews.