Hotel Iberostar Bavaro Suites *****

9,5

455 reviews over Hotel Iberostar Bavaro Suites in het Nederlands

Prachtig, onvergetelijk resort.

Fam. Eben-Brebels, 27-7-2017

Ondanks dat de kamer niet was samengesteld zoals wij ze hadden besproken (onze dochter was als derde persoon op de kamer helemaal vergeten, maar dat werd met de glimlach en professioneel opgelost), hebben wij voor de rest zeer weinig negatiefs te melden over dit hotel. Schitterend onderhouden, lekker eten en drinken en een schitterende bediening. Maar ook letterlijk alles gebeurt met de glimlach. Themarestaurants zijn stuk voor stuk juweeltjes. Allé, om dan toch nog iets negatief te zeggen, het steakrestaurant is gevestigd in een deel van het 'open' poolrestaurant, en dat kan nogal eens 'warm' uitvallen, en daar kunnen wij koele Europeanen niet zo goed mee weg hé. Als mijne spaarpot het toelaat, ga ik zeker terug !! Behandel de mensen daar met respect (af en toe een tip) en je krijgt ongelooflijk veel terug.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Top hotel, geweldige service en animatie!

Erika Scheutjens, 27-4-2017

Iberostar Bavaro Suites is een top hotel!

Bij aankomst werden we keurig ontvangen met een heerlijke cocktail en we kregen meteen een upgrade van de kamer.

Animatie is hier zo goed! Nigro Lite, binky en de rest, het hele team is top!

Excursie dolfijnen zwemmen, maar 20 minuten rijden, was super. Men neemt echt de tijd voor je en je ligt echt lang in het water, steeds de dolfijnen aaien, kunstjes doen, toppie!

Excursie naar Saona is echt een must! Prachtig eiland en terug met de speedboot 😎

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Aanrader

Yve62, 11-5-2016

Goed ontvangst, vriendelijk en behulpzaam.

Het resort is zeer goed onderhouden, ruim opgezet, netjes en mooi.

Suites zijn ruim, goed verzorgd, schoon, mooie inloopdouche, wifi, kluis. Twee maal per dag schoonmaak en/of wisseling handdoeken. Koelkast werd iedere dag aangevuld. Spontaan kregen wij fruit met champagne.

Het eten bij het self service restaurant is uitstekend. Veel keus. De grote ruimte vonden wij wel wat een onrustige sfeer geven.

De diverse restaurants (bespreken) zijn prima. Bars zijn ook goed verzorgd.

Mooi, goed onderhouden strand. Helaas af en toe zoeken op de drukste momenten naar een parasol en bedje, maar dat komt vanwege het in de vroegte al reserveren van de bedjes dmv handdoeken. Sommige parasols en bedjes staan dicht bij elkaar. Maar je kan het bedje ook op het strand zetten, uit de drukte.

Genoeg sporten, vermaak, activiteiten voor jong en oud. Goed verzorgd.

Al het personeel (van restaurant, kamers, resort, strand, bars enz.) is vriendelijk en correct; geeft een goeie sfeer.

Na thuiskomst bleken wij wat vergeten te zijn om mee te nemen uit de kluis, meteen werd er een oplossing geregeld. Compliment!

In de omgeving van het resort is er niets; er even op uit gaan is niet mogelijk. De kustlijn is voornamelijk volgebouwd met resorts en wegen naar deze resorts.

Als je een all inclusive vakantie wilt hebben, dan is Bavaro Suites zeer zeker een aanrader.

Gereisd met partner in april 2016

zeer goed

Lambrix, 2-5-2016

groot complex, buiten resort niets te doen, afhankelijk van excursies , deze zijn prijzig, rekening houden met seizoenen.
Gereisd met partner in april 2016

Super

Gerrit, 1-5-2016

Kom zeker terug super vakantie gehad zeer vriendelijk
Gereisd met partner in januari 2016

Voor de negende keer naar dit heerlijke resort

Annelies, 4-2-2016

Er wordt WiFi op de kamers gemeld, maar ga hier niet op vertrouwen: het is zeer wisselvallig!

Ruim 120 TV zenders, van Oostbloklanden tot alle Zuidamerikaanse, maar geen BVN bij voorbeeld. Hopeloos! CNN verveelt gauw ...

Vorig jaar zijn we door omstandigheden niet geweest, er is in de twee jaar veel veranderd en niet allemaal ten goede, maar het is nog steeds onze favoriete vakantiebestemming.

Gereisd met partner in januari 2016

Fantastisch hotel

Herman, 27-9-2015

Voor ons de eerste keer in de Dominicaanse Republiek en dus ook naar Iberostar Bavaro. Een geweldige keuze. Prachtige suites ( 8 stuks in grote Villa's) alles groot, schoon en compleet. Er ontbreekt je aan niets. Prachtig strand en zeer vriendelijk personeel. DR is leuk als je van een strandvakantie houdt verder is er niet zo veel te doen. Enkele leuke excursies waarvan Saona erg leuk is. Animatie is wel wat nadrukkelijk aanwezig zoals op veel ressorts, moet je van houden. Voor het eerst met touroperator gereisd, maar nooit weer. Konden niet rechtstreeks in Duitsland inchecken en erg slordig met administratie. Verder vrijwel geen hulp bij aankomst en vertrek.
Gereisd met partner in september 2015

Beste vakantie ooit.

A.F, 13-7-2015

Prachtig hotel, prachtig domein. Het personeel is ronduit zalig en doet alles wat je hartje begeert. Ze verdienen hier echt een dikke pluim. Beste vakantie die ik al ooit gehad heb. Het eten is super lekker, zeker de grote variatie aan fruit!
Gereisd met partner in september 2012

fantastisch

christina verhaegen, 17-5-2015

fantastische vakantie gehad. Batterijen opladen. Mooi domein domein, ruime kamers met ruime badkamer, zithoek terras met zetel. Alles netjes, vriendelijk personeel niet opdringerig. Rustig ook aan het zwembad geen luide muziek animatie voor wie het wil maar ze laten je met rust ze zijn absoluut niet opdringerig. Mooi strand genoeg ligzetels alle dagen een propere handdoek. Het buffet is echt goed keuze genoeg en lekker!! ik ben jammer genoeg ziek geworden niet door het eten hoor maar bronchitis en spontaan bracht een meisje die er werkte mij een thee met honing en limoen dit vond ik zo attent en lief :) ben met tgv naar Charles De Gaule parijs gereden dan vlucht met Air France gewoon top!! Op de terugvlucht 1 uurtje vertraging en iedere passagier kreeg een checque van 10 dollar om iets te drinken en te eten dat noem ik pas service naar de klant toe. Was op luchthaven nog nooit zo snel ingecheckt. speciale dank Johanny die mijn kamer poetste, Ajustina, Juan en het personeel receptie
Gereisd alleenreizend in mei 2015

Hotel om naar terug te komen

Marij Collin, 28-11-2014

Wij, mijn man en ik, verblijven op dit moment in Iberostar Bavaro en ik moet iedereen die enthousiast reageert gelijk geven. Dit is voor ons de derde keer in het Caribisch gebied in een Iberostar hotel en tot nu toe is dit het beste van alle drie. Overal terrasjes, heel vrolijk en vriendelijk personeel en een tip top verzorging zoals in alle Iberostar hotels. De kamers erg ruim en van alle gemakken voorzien. Dit hotel biedt echt alles om je vakantie geslaagd te maken en kan ik dus iedereen van harte aanbevelen.
Gereisd met partner in november 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Iberostar Bavaro Suites bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Bavaro Suites in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Bavaro Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberostar Bavaro Suites scoort een 9.54 uit 10 op basis van 504 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: