Hotel Barceló Bávaro Ocean Village ****

Barceló Bávaro Ocean Village
7,4

5 reviews over Hotel Barceló Bávaro Ocean Village in het Nederlands

Mooi resort met prachtig uitzicht

mikkel79, 21-12-2012

Mooi en ruim opgezet resort met mooie zwembaden. Ons appartement lag aan het einde van het resort waardoor we vanuit bed zo het strand, de zee en de palmbomen zagen. Eten was goed en er was genoeg entertainment.

Heerlijke vakantie gehad

Gereisd met partner in januari 2007

Regina, 3-8-2006

Periode 21 mei t/m 04 mei geweest.

1e Kmr gehorig wegens aircomotor, na aandringen een andere kamer.

Kamer en bed prima. Eten uitstekend, het best was het Caribische restaurant, aparte reservering, uitstekende kaart en airco. Het zwembad van de Garden... was het meest relaxt, het zwembad in het midden van het complex het meest druk met kinderen, animatie en bar. Dichtbij het strand zwembad was een fitnessruimte in wording, zag er goed uit. Voldoende excursies aanwezig maar prijzig. Het strand was ruim zonder parasols maar met palmbomen (gaven weinig schaduw) Eten en drinken goed vertegenwoordigt door het hotel. Minpunt de gemotoriseerde activiteiten voor de kust, uitlaatgassen drijven zo het strand op. Al met al een prima hotel dat zeker de moeite waard is, een echte aanrader voor de strand en zon liefhebber.

Gereisd anders in augustus 2006

Esther, 20-3-2006

In het hotel is een mooie tuin en veel groen. Verder echt schitterend gelegen aan het strand. Kamers zijn heel schoon. Alleen die mensen die een perfecte kamer en een perfect restaurant willen zullen teleurgesteld zijn maar die moeten dan ook naar een 5 sterren hotel. Wij vonden het hotel echt prima; het is zijn 4 sterren zeker waard en de prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. Het enige negatieve aspect aan het hotel vond ik het personeel dat heel vriendelijk is maar weinig engels spreekt en naar nederlandse maatstaven niet zo snel en dienstverlenend is. Wij hebben hier een hele fijne vakantie gehad en willen er zeker een keer terugkeren.
Gereisd anders in maart 2006

vos, 24-1-2006

kamer was niet schoon bij aan komst moesten zelf beden opmaken en kussens halen bij reseptie airco met veel lawaai, bij de tweede kamer begon er een strant feest om 10 uur tot 2 uur s nachts eten was niet goed opgewarmd (kip waar het bloed nog uit liep) veel minder keus dan in een ander 4 steren resort 3 maal ofgesproken voor een proefduik maar er kwam niemand enz
Gereisd anders in januari 2006

van loon christel, 22-2-2005

chris en christel

ik begrijp niet dat dit hotel niet meer gepromoot word. meestal raden ze op de dominicaanse de 5 sterrenhotels aan. in dit hotel dat nu oceaan bavaro heet krijg je voor weinig geld een fantastische vakantie. één minpunt waren de kamers, die van ons was totaal verouderd maar wel schoon en gezellig. voor de rest was alles super. vooral het eten en deschitterende tuinen en strand. hier komen we zeker terug.

Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barceló Bávaro Ocean Village in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barceló Bávaro Ocean Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Barceló Bávaro Ocean Village scoort een 7.4 uit 10 op basis van 5 reviews.