Aparthotel Barcelo Bavaro Golf ****

8,5

22 reviews over Aparthotel Barcelo Bavaro Golf in het Nederlands

Aan het mooiste strand van Punta Cana

Arno, 10-5-2011

Bavaro Golf ligt wat rustig verscholen in een groot complex (4 hotels) waar je met een (langzaam) treintje overal kan komen. Het hele complex ligt aan één van de mooiste stranden ter wereld! Kamers in Golf waren niet superdeluxe maar OK. Eten kon je overal behalve in Palace.
Gereisd alleenreizend in december 2005

Barcelo Bavaro Golf je moet er geweest zijn.

Joop Kuipers, 26-2-2009

Dat het leuk toeven is op de Domincaanse Republiek, dat wisten we al. Nu zijn we met onze kinderen en partners van 29 januari t/m 9 februari in Barcelo Bavoro Golf geweest. Aangekomen waren de kamers overboekt, dat konden we snel oplossen. Dit had mogelijk te maken met de aanvang van het renoveren. We konden van drie hotels gebruik maken want Beach was nog dicht. Snel de koffers naar de kamer en naar het strand. De restaurants zijn leuk verdeeld over het park en bieden voldoende variatie om lekker te eten. Ook de specialiteitenrestaurants kunnen we aanbevelen, zeker het Italiaanserestaurant aan het strand. Met elke dag een gezellig huisorkerst. Het strand Bavero Golf is het mooiste stuk van langs dat gedeelte van de kust, overal palmen en begroeing voor als je even niet in de zon wilt zitten. Als je toevallig slecht ter been bent dan kan er gebruik gemaakt worden van een treintje dat de geheldag elke 10 minuten rijd.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

Mooie spot lekker aan het goudgele strand

R.J. Mulder, 10-12-2008

Schitterend complex is dat Barcelo Bavaro golf resort, het ligt lekker centraal tussen Hotel Caribe, Casino en Beach in en toch dicht aan het strand. het is zeker de moeite waard om nog eens te gaan
Gereisd met partner in november 2008

paradijs

ineke eduard teun luka en kris, 30-11-2008

barcello bavaro golf heeft ruime kamers.Niet de nieuwste, maar toch heel netjes. stukje lopen en je komt op het fantastise strand. heel gevarieert bufet en andere eet mogeleijke heden. en heel het resort plus het strand worden heel netjes bijgehouden. AANRADER
Gereisd met jonge kinderen in mei 2008

ineke eduard teun luka en kris, 2-7-2008

Wij zijn in de mei vakantie 2008 naar barcelo bavaro golf geweest. Het zijn niet de nieuwste kamers, maar wel schoon en groot. Wij hadden echt ruimte over met onze 3 kinderen. De bediening is over het algemeen heel vriendelijk, ook voor de kinderen. het resort ligt achter barcelo beach resort, maar je bent echt zo bij het geweldige strand. Wij hebben een top vakantie gehad. Echt een aanrader!!

We hopen er ooit nog eens naar toe te gaan.

Gereisd familie in juli 2008

Thomas, 16-5-2008

De ligging is werkelijk prachtig, wit strand en een mooie zee. Personeel is niet altijd even vriendelijk met uitzondering van La Uva, het mooiste plekje op het hele resort.

De kamers zijn zeer gedateerd, kapotte kranen, lekkage en helaas ook kakkerlakken... Voor zover mogelijk werden de klachten wel verholpen.

Het eten is matig, 4 sterren is dit resort dan ook echt niet waard!

De keuze uit verschillende zwembaden is absoluut een voordeel als je met kinderen reist.

Gereisd familie in april 2008

M. van der Weijden, 3-1-2008

Voor een rustvakantie is dit ultiem. Met jonge kinderen 2 en 5 jr. heerlijk overzichtelijk en keuze uit verschillende zwembaden en een strand waar genoeg ligbedden staan, wit zand, rustig zeewater en leuke restaurants ook aan het strand. Eten is van goede kwaliteit en de keuze is enorm. Buffet en a la carte beiden goed.

Hier en daar een verveelde bardame, maar de meerderheid is vrolijk. Bereid je voor op muggen en er is geen appelsap te krijgen op het hele resort.

Voor ons nu de 2e keer op hetzelfde resort en zijn geen types voor elk jaar hetzelfde, maar voor een rustvakantie zouden we zeker weer dit resort boeken.

Gereisd familie in december 2007

Michelle, 18-12-2007

Fantastisch resort! Mensen die klagen over dit resort, zijn echt heel verwend, dit is trouwens ook zeer onterecht. Prachtige ligging, zeker Golf. Je hebt het idee dat je een appartement huurt. Ook van anderen hoorde ik dat zij liever in Golf wilde zitten, omdat ze het er zo mooi vonden. Je bent op vakantie, sommige mensen moeten altijd iets te zeuren hebben, GENIET!! Het is er prachtig, lekker eten en drinken, grote kamers, mooi strand. Genoeg keuze aan restaurantjes. Je kunt genoeg excursies doen, mensen die klagen dat ze niet naar een dorpje kunnen hebben zich slecht georienteerd in waar ze heen gaan. Echt een paradijsje!! Veel plezier voor de mensen die nog gaan :)
Gereisd met partner in december 2007

Til, 25-10-2007

Een waar paradijs! Als je van rust houdt, moet je naar Golf gaan en niet naar een van de andere Barcelo hotels. Het buffet is uitzinnig, veel en goed. Er staat altijd een kok om op bestelling te bereiden. De á la carte restaurants hoef je tegenwoordig niet meer te reserveren. Aanraders: Het grill-restaurant en de lunchbar op het strand. Rustig stuk strand, jammer dat er ook Italiaanse club-gasten liggen. Die horen, vind ik, meer op het luidruchtige Beach-gedeelte thuis. Fijnste strandbedjes bij Golf. Kamers gedateerd. Ook wij hebben lekkage gehad, maar zodra we dat meldden (midden in de nacht), kwam er binnen 5(!) minuten een klusjesman. Alles was zeer schoon, zelfs het strand werd een paar keer per dag aangeveegd. Alle bomen hebben kerstverlichting om de stammen, wat 's avonds een sprookjesachtig effect heeft. 's Avonds kun je bij de poolbar in Golf heerlijk rustig zitten op de lounge-banken, met autentieke Dominicaanse muziek en geweldig uitziende cocktails.
Gereisd met partner in december 2006

Sanne, 15-10-2007

ik ben hier afgelopen zomer met mijn vriend geweest. we hebben echt een heerlijke relaxvakantie gehad. houd er wel rekening mee dat je niet uit jezelf eropuit kunt gaan, daar is het te gevaarlijk voor. dat was het enige minpuntje. verder vinden we de catamaran excursie naar isla saona echt de moeite waard, geweldig!!!
Gereisd met partner in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Barcelo Bavaro Golf in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Barcelo Bavaro Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Barcelo Bavaro Golf scoort een 8.48 uit 10 op basis van 22 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: