Hotel Barcelo Bavaro Garden ****

Hotel Barcelo Bavaro Garden ****
8,9

Uitstekend

8 reviews over Hotel Barcelo Bavaro Garden in het Nederlands

Mooi strand en mooi hotel!

1pip23, 19-4-2012

Mooi strand, mooi hotel. Wel veel amerikanen! Tip doe een excursie naar binnenland en tropisch eiland!
Gereisd met vrienden in januari 2008

Tuscha & Marc, 7-5-2006

Wij zijn hier in juni 2002 geweest. Het was er echt super. Personeel was heel erg vriendelijk. Neem vanuit nederland leuke hebbedingetjes mee en geeft het aan het personeel. Ze waarderen het enorm. Wij hebben ook een helikopter vlucht gemaakt en een boottocht. Kamers waren schoon en groot. Eten was voortreffelijk. Wij konden toen gebruik maken van alle restaurants van Barcelo Bavaro ketens. Dit is natuurlijk een paar jaar geleden maar we wilden even laten weten dat het echt een super vakantie is geweest.
Gereisd anders in mei 2006

bob, 8-4-2005

prachtige mooi onderhouden stranden ; eten in een woord geweldig ; personeel zeer vriendelijk en behulpzaam ; ideale strandvakantie ; wel geen dorp of stad in de nabijheid.
Gereisd anders in april 2005

angella, 7-10-2004

het hotel is wat verouderd maar schoon en vriendelijk personeel. altijd bedjes en perfecte ligging. een eindeloze vakantie gehad
Gereisd anders in oktober 2004

Tilly Vermeulen, 26-7-2004

Prachtig mooi complex aan het hagelwitte strand en helder blauw-groene zee. Eten was heerlijk en veel. Indien je dat wilde kon er iedere middag kreeft gegeten worden (probeer alle restaurantjes eens uit). Het enige nadeel vonden wij de vele, vele spaanstalige gasten (toevallig net op vakantie), welke zeer brutaal waren en constant voordrongen bij de bars en buffetten. Voor Nederlandse bezoekers (want met ons nog meer) is dit zeer hinderlijk, mede omdat zij van de bediening overal voorrang kregen op de niet-spaanstaligen. Maar buiten dit was het heerlijk en voor ons toch aanleiding om nogmaals te gaan. Mooie kamers met gevulde minibar (iedere dag weer opnieuw) en het koffiezetapparaat met koffie op de kamer. In een woord een geweldige vakantie. Zeer schoon complex en kamers.
Gereisd anders in juli 2004

M. van Grevengoed, 11-7-2004

Geweldig resort, zijn net terug en zou nu al weer willen boeken voor de volgende keer. Alles is goed verzorgt en het personeel is overwegend vriendelijk. Als je Spaans spreekt is het erg gemakkelijk want niet elke medewerker begrijpt wat je zegt als je hem/haar in het Engels aanspreekt. Kortom geweldig resort wat ik iedereen kan aanbevelen
Gereisd anders in juli 2004

Ruud Mohrman, 19-3-2004

Dit hotel heet nu Barcelo Bavaro Caribe i.p.v. Garden. perfecte vakantie genoten dit door het personeel en de entourage. Het buffet van Bavaro Casino was beter verzorgd maar wel kleinschaliger. Het totale resort was geweldig mooi.
Gereisd anders in maart 2004

op de beeck, 18-3-2004

een echt paradijs ! lekker eten , mooi strand ! perfect strandhotel !
Gereisd anders in maart 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barcelo Bavaro Garden in Punta Cana / Playa Bavaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barcelo Bavaro Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Barcelo Bavaro Garden scoort een 8.88 uit 10 op basis van 8 reviews.