Hotel Victoria Golf & Beach Resort ***

Victoria Golf & Beach Resort
8,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Victoria Golf & Beach Resort bij:

3 reviews over Hotel Victoria Golf & Beach Resort in het Nederlands

Topper in Playa Dorada

Roel, 15-2-2009

Net terug uit Victoria Resort. Dit resort moet je zelf ondergaan. Goede ligging. Mensen die de afstand tot strand te ver vinden kunnen altijd de strandbus nemen. Te voet maar 3 minunten lopen. Inderdaad weinig te beleven in resort zelf, maar zoek je avondvermaak dan kun je altijd naar zusterresort Gran Ventana. Eten, kamers, personeel en vooral de rust dat Victoria Resort uitstraalt is een reden temeer om volgend jaar terug te gaan. Tip: kijk eens op de sites van britse touroperators, met de lage koers van pond overwegen waard om via Engeland te reizen. Ik vond dit de oplossing. Komt natuurlijk wel extra vliegretour.
Gereisd met vrienden in februari 2009

P Hazen, 14-8-2007

Wij kwamen afgelopen vakantie in dit hotel terecht omdat de vlucht terug van Martinair overboekt was.

Net Hotel, jammer dat er alleen Engelse gasten waren.

Het eten (buffet) was prima, het restaurant ook.

Leuk gelegen hotel, 5 min lopen van strand, hotel zelf bied echter niks voor jongere kinderen.

Ons eerste Hotel was in Cabarete, daar proef je toch wel meer sfeer dan op Playa Dorada, te touristisch en duur (de plaza)

Gereisd met partner in augustus 2007

geertrui, 2-10-2004

wij waren er in 2001.ik denk dat wij de enige belgen waren . het ligt wel een 800 m van het strand midden in een golfterrein.mooie omgeving als je van golven houd. de kamers vond ik aan de simpele kant en nogal vochtig. het eten was lekker en veel keus .het zwembad nogal klein.aan het strand is een strandkeuken van het hotel aanwezig waar je lekker kan eten all in. er lopen wel opdringerige verkopers op het strand.wij gaan nooit meer naar de dominicaanse omdat op een veel kleinere vluchtafstand veel mooier plaatsen zijn met veel minder regen en veel goedkoper.en waar je meer vrijheid hebt om te gaan en staan waar je wil.
Gereisd anders in oktober 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Victoria Golf & Beach Resort in Puerto Plata - Playa Dorada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Victoria Golf & Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Victoria Golf & Beach Resort scoort een 8.75 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: