6,5

Matig

2 reviews over Hotel Occidental Caribbean Village Playa Dorada in het Nederlands

R.J.M. Visser, 5-3-2006

gedateerd hotel. kamers en faciliteiten niet meer van deze tijd.

Prachtige ligging met veel groen.

Eten redelijk, vaak niet tijdig aangevuld en eentonig.

Te weinig relexruimtes en mist vooral s'avond een gezellige bAR MET ZITJES.

Gereisd met partner in januari 2005

Severin, 18-2-2006

We zijn net terug,een leuke tijd gehad,het was geen 2 maar 3 sterren,nu vraag ik me af wat moet ik me voorstellen met meerdere sterren want dit was al super, fantastisch eten en drinken buffet,je kon 2 keer in de week eten in het Braziliaans- of Italiaansrestaurant zelf maar 1 keer gebruik van gemaakt, leuke animatie en vriendelijk personeel.
Gereisd anders in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Occidental Caribbean Village Playa Dorada in Puerto Plata - Playa Dorada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Occidental Caribbean Village Playa Dorada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Occidental Caribbean Village Playa Dorada scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.