Hotel Iberostar Costa Dorada *****

9,3

433 reviews over Hotel Iberostar Costa Dorada in het Nederlands

kan beter

rob, 19-8-2017

Eten is goed en personeel erg aardig.

kamers (m.n. badkamer) versleten, zwembad

in slechte staat en erg veel chloor, na 10 minuten zijn je haren groen. In het weekend veel locale bevolking die "eens lekker los gaan".

Gereisd met vrienden in augustus 2017

hier komen we terug

geert-patricia, 10-4-2016

-personeel is allemaal super vriendelijk (van kelner tot balie en kuisploeg, animatieteam...) geweldig team jullie glimlach maakte onze vakantie eens zo leuk.

- eten zeer lekker, genoeg variatie en hygiënisch mooi gepresenteerd. je ziet dat de mensen fier zijn op hun werk en terecht!!

geen javelsmaak aan de drinkglazen

- voor trips te boeken ga je best eens aan het strand onderhandelen over de prijs.

- indien er een probleempje moest zijn, niet aarzelen gewoon even melden en het wordt snel met een glimlach voor je opgelost.

-animatieteam houd je leuk bezig, boogschieten, volleybal, vogelpikken, supperguitige warterspelen en balonspelen e.a. Indien je niet wenst mee te doen, geen probleem iedereen blijft even vriendelijk. geen opdringerig gedoe

- enig minpunt: tot onze spijt ontdekten we dat er te weinig ligzetels zijn aan het zwembad. zeteltje reserveren is noodzakelijk(zeer spijtig) en daarbij te weinig beschutting van parasols e.a. voor mensen die snel verbranden. hier moet het management dringend werk van maken.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

Minder dan verwacht

Reisagent on tour, 4-12-2015

Animatie is afgestemd op Amerikaans publiek. ik vond het wat platvloers.

Voor je rust moet je hier niet heen gaan. Drinkspelletjes aan het zwembad met een hoop lawaai. Als je een kamer aan het zwembad hebt, dan bestaat de kans dat je gewekt wordt door mensen die om 6.30 uur hun bedje gaan reserveren.

Sanitair in badkamer en meubilair in kamers zijn echt aan renovatie toe. Kamer rook ook niet fris.

Gym is goed uitgerust, zwembad is mooi. Eten is lekker, buffeten prima, specialiteiten restaurants zijn oke.

Gereisd met partner in november 2015

Voor herhaling vatbaar.

Visser, 22-9-2015

Geweldig hotel, 3 a la carte restaurants waarvan wij de Japanner het beste vonden. Kamers schoon en goed. Service hele hotel prima. Animatie prima in orde, shows ook leuk.

Na de show nog dansen (merenque en bachata) in de discotheek, heerlijk.

Bijna elke dag de katamarang gebruikt (lag aan de wind). We hebben maar 1 min puntje, dat de mensen met drinken/alcohol door het zwembad heen lopen, jammer is niet nodig, blijf gewoon aan de bar zitten. Voor de rest helemaal toppie, personeel allemaal even aardig!

Gereisd met partner in september 2015

super hotel

maarten, 21-5-2015

Een zeer verzorgd hotel. Met prima service door het personeel.

Eten is ook zeer goed. Voldoende variatie zeker door aanwezigheid van de 3 alacarte restaurants. De miniclub heeft de kids goed vermaakt, met dank aan Conny en Meily.

Ook onze complimenten voor de koks. Cristina, Felix, Domingo en Pedro. Mijn zoontje volgt een streng glutenvrij dieet. Men heeft diverse keren glutenvrije taart voor ons gebakken en ons dagelijks met raad en daad geholpen. Super.

Al met al een top hotel.

Ook heeft Leo van touroperator ons zeer vriendelijk geholpen toen wij door omstandigheden de terugvlucht moesten uitstellen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Erg goed hotel zeer aantebevelen

Kok, 19-2-2015

Wij ( man-vrouw 60 jaar) zijn in januari 2015 2 weken geweest.

Het was fantastisch erg goed onderhouden tuin, prachtig zwembad Mooie kamers en vooral het eten kon niet beter

Zeer vriendelijk personeel van tuinman tot receptionist

Alle internationale dranken all inclusief 24 uur per dag

Mooi strand goede ligbedden wat wil je nog meer

Wij komen bij gezondheid zeker nog een keer die kant uit

Gereisd met partner in januari 2015

Ideaal voor een zon/zee/rust vakantie

luna_sol9, 26-4-2014

Een heel leuk domein. Het komt niet heel groot over. Het hotel zelf bestaat uit 3 verdiepingen, die in 2 gebouwen langs het zwembad liggen.

Ik heb hier een zeer aangenaam verblijf gehad, lekker gegeten, een mooie kamer, mooi strand.

De ideale plek om te relaxen!

Gereisd met vrienden in december 2011

Topper

jgalbers, 1-2-2014

Klasse hotel, Iberostar maakt haar naam en faam opnieuw waar. Prima kamers, zeer schoon. Eten geweldig, veel afwisseling en smakelijk. Waar krijg je kreeft all-inclusive ? Ib. Costa Dorada geeft het.

Strand is prima maar minder mooi dan in Punta Cana. Daarentegen is het hier veel minder massaal.

Service is verder prima, van receptie tot kamerschoonmaak, alle mensen zijn zeer vriendelijk en doen hun best er een succes van te maken. Hotel om naar terug te keren.

Gereisd alleenreizend in december 2013

super hotel

chrizzz, 9-1-2014

Service en eten heel erg goed. De hele dag door animatie maar als je lekker rustig een boekje wil lezen kan dit ook
Gereisd met partner in januari 2014
Quality Manager Iberostar República Dominicana, Quality Manager Iberostar República Dominicana, 18-1-2014

Geachte klant,

We bedanken voor de herziening op Zoover en voor het kiezen Iberostar Costa Dorada als uw vakantiebestemming.

Namens de hotelmanager, Alberto Herrera, we zijn blij om te weten dat u uitstekende vakantie genoten bij ons dankzij nog eens de vriendelijkheid van onze medewerkers vooral Star Friends. In het Iberostar ons doel is te zorgen voor een onvergetelijke vakantie aan onze lieven gasten.

We hopen terug te verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

wat een topper.

huub, 2-12-2013

zeer mooi en netjes hotel. mooi gerenoveerd.ik ga zeker weer terug wij komen er al tien jaar .wat een topper.
Gereisd alleenreizend in november 2013
Quality Manager Iberostar República Dominicana, Quality Manager Iberostar República Dominicana, 8-12-2013

Geachte klant,

Namens de hotelmanager de heer Alberto Herrera, we bedanken voor de herziening op Zoover en voor het kiezen Iberostar Costa Dorada als uw vakantiebestemming.

We zijn erg blij om te weten dat u hebt genoten van een onvergetelijk vakantie zoals is ons doel bij Iberostar Hotels en Resorts.

We hopen terug te verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Iberostar Costa Dorada bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Costa Dorada in Puerto Plata - Playa Dorada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Costa Dorada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberostar Costa Dorada scoort een 9.34 uit 10 op basis van 461 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: