Hotel Hacienda Garden Club ***

6,7

3 reviews over Hotel Hacienda Garden Club in het Nederlands

Massatoerisma á la Lloret de Mar in de Cariben

Marya, 2-8-2010

Na diverse Caribische bestemmingen was dit een tegenvaller. Hacienda resort bestaat uit diverse hotels waar je van elkaars faciliteiten gebruik mag maken. Het resort ligt op een heuvel. Hoe dichter bij de zee hoe duurder.

Verwacht geen mooi Caribisch plaatje want de noordzijde van de Dominicaanse Republiek ligt aan de Atlantische Ocean en dat is heel wat anders dan de Caribische zee.

Kamers en eten waren redelijk, niet bijzonder.

Het ergste was het publiek. Het werd voor dumpprijzen in Duitsland aangeboden en het leek compleet bevolkt door hooligantypes. Voorbeelden:

- Duitsers die voor twee personen 4 ligbedden reserveren: 2 aan de zee en 2 drie meter verder in de schaduw. En waag het niet om in hun territorium te komen!!!

- Twee mannen worden zomaar door een vader en kind uitgescholden omdat ze homo's zijn.

- Toeristendames die bij platvloerse shows op een stoel, wijdbeens in minirok zonder onderbroek op het podium zitten.

Cultuur en beschaving is ver te zoeken.

Gereisd met vrienden in mei 1999

Mark en Miranda, 8-10-2004

Wij zijn op 27 sept 2004 voor 9 dagen er geweest. Wat wij vonden van de Hacienda Resort in het algemeen was erg goed. De mensen zijn er erg vriendelijk. Het animitie team zorgde elke avond voor een fantastische show. Het eten was goed, inderdaad soms lauw maar genoeg keuze voor de mensen. Verder was het strand schoon de kamers waren schoon er werd elke dag schoongemaakt. Wij zijn naar Oceaan World geweest echt een aanrader, helaas was het nog niet helemaal klaar. Het is vanaf Hacienda Resort via het strand ongeveer vijf minuten lopen. De zwembaden zien er mooi en schoon uit. Onze ervaring het was ook vrij rustig maar we hebben een super tijd daar gehad. Groetjes Mark en Miranda
Gereisd anders in oktober 2004

ikke, 28-12-2003

Wij zijn hier in november 2003 geweest!Het was toen ontzettend rustig, dus de mensen die er werken hadden alle tijd voor ons!De huisjes op het park zijn leuk, niet super schoon. Overdag hadden we soms geen water. Mooi zwembad!Eten was s'avonds vaak lauw!!Jammer dat je geen gebruik mag maken van de faceliteiten van Ramada. Strand was niet super schoon,misschien ook omdat het veel geregend heeft die periode.
Gereisd anders in december 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hacienda Garden Club in Puerto Plata - Playa Dorada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hacienda Garden Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hacienda Garden Club scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.