Hotel Estrella del Mar ***

Estrella del Mar

2 reviews over Hotel Estrella del Mar in het Nederlands

Maarten en Miranda, 16-5-2006

Wij zijn de afgelopen 3 jaar 3x naar de dominicaanse republiek geweest, 2x Sosua, 1x Cabarete. In 2004 zijn wij in dit hotel geweest, prima hotel. Goede verhouding prijs/kwaliteit. Kamer niet super de luxe, maar schoon. Gebouwen, tuin, zwembaden, strand zien er mooi uit. Ligging is perfect, in centrum. Cabarete is echt een plaats voor de sportieve mens, zeer geschikt voor degenen die van windsurfen/kitesurfen houden. Direct aan het strand liggen veel gezellige barretjes, waar het 's-avonds goed vertoeven is. Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Voor degenen die nog gaan; fijne vakantie!
Gereisd anders in mei 2006

K. Plumbum, 14-9-2004

Ik heb in 2003 1 week in estrella del mar gezeten via een last minute reis. prima all inclusive hotel, goed verzorgt en netjes direct aan de zee gelegen. Het eten (buffet) is goed maar niet echt gevarieerd. Dus na 1 week heb je ongeveer alles wel een keer gegeten. Het strand is minder helder dan Sosua dus niet echt geschikt voor snorkelen. Daarintegen kan er prima ge(kite)surft worden.
Gereisd anders in september 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Estrella del Mar in Puerto Plata - Playa Dorada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Estrella del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Estrella del Mar scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.