Hotel Coral Marien ****

Uitstekend

30 reviews over Hotel Coral Marien in het Nederlands

mooi resort

michschif, 29-10-2013

resort was heel erg mooi, waren toen vrij in het begin toen het open ging. Meeste personeel was vriendelijk en behulpzaam. Maar op bepaalde dingen niet echt service gericht. Ansichtkaarten die we verstuurd hebben, moeten nog aankomen. Mooie schone kamers. Strand niet zo breed, veel bewaking.
Gereisd met partner in januari 2003

prachtig hotel, echt een aanrader

anna, 18-3-2009

Het hotel heeft een prachtig mooi en goed onderhouden zwembad, alleen niet veel parasols. Als je in de schaduw wilt liggen (en dan moet echt!) moet je voor 6-7 uur zonnenbedden reserveren met een handdoek (ondanks dat dat tegen de regels is doet iedereen het). De kamers zijn mooi, schoon en ruim en het buffetrestaurant uitstekend. Vergeleken met Punta Cana is het strand niet geweldig, vooral veel zeewier en het is niet de lichtblauwe zee met wit zand wat je misschien verwacht.

Enige minpuntje vond ik de animatie voor 'grote kinderen'. Ik was hier met m'n zoon van 9 jaar, hij viel net tussen de mini club (had wel gekund maar hij vond het te kinderachtig) en de volwassen animatie in. Het animatieteam nodigde hem verder ook niet uit om mee te doen met de 'grote mensen' dat moest ik echt zelf regelen.

Lokatie: zodra je het hotel uitloopt sta je echt 'midden in de Dominicaanse Republiek', ik vond het zelf niet echt veilig om er eens lekker te gaan wandelen.

Gereisd familie in februari 2009

super gaaf resort

annabel, 15-2-2009

We zijn hier met ons gezin 16 dagen geweest. Super mooi hotel met ontzettend vriendelijke mensen. Strand is niet zo wit en tropisch als we hadden verwacht maar toch nog wel heel mooi hoor. Kamers met zeezicht dus dat was erg prettig wakker worden.

geen reservering voor de a la carte restaurants wat wel als nadeel heeft dat je moet wachten voor een tafeltje.

excursies zijn ook de moeite waard, dus blijf niet alleen in het hotel. Lopend goed te doen naar de orange market of het winkelcentrum in playa dorada.

Voor iedereen die nog gaat een super verblijf, en geniet maar lekker want dat is daar niet zo moeilijk.

Gereisd familie in februari 2009

in een woord geweldig

Tilly Karin en Bob, 13-1-2009

16 dagen Dominicaanse Republiek. In dit hotel. Echt geweldig. Junior suite was echt grandioos. Leek wel een prinsessen kamer. Personeel zeer vriendelijk(niet gemaakt). Je wordt op handen gedragen. Eten verder prima. Animatie overdag geen gebruik van gemaakt. s'Avonds in theater zeer profesioneel. Het weer was heerlijk. Excursie monstertruck safari en dream eiland gedaan dit was fantastisch. Zeker een aanrader. Het hotel is zeer zeker voor herhaling vatbaar. We missen het er al. En vooral onze eigen prive ober Carlos.

Gereisd met partner in januari 2009

nooit meer!!!

audrey, 31-12-2008

Wij hebben er in nov. 2008 2 weken gezeten, mijn vriend en ik samen met nog een stel en ondanks dat het hotel en de kamers er goed uitzien, gaan wij er nooit meer heen.

Als je aan de bar staat te wachten en je bent eindelijk aan de beurt en er komt een dominicaan aanlopen is die opeens voor jou aan de beurt. Meerdere malen post gekregen op de kamer wat voor iemand anders bestemd was. En er lopen veel oudere mannen met jonge meisjes aan de arm rond die ze zeer duidelijk een weekje hebben gehuurd. Door dat er een orkaan bij America was, toen wij er waren, hebben wij heel veel regen en bewolking gehad en daardoor ook weinig aan excursies kunnen ondernemen. Het casino wat bij het hotel hoort is trouwens wel een enorme aanrader, vooral als je in dom. pesos betaald heb je voor weinig geld een avond ongelovelijk veel lol!

Gereisd met vrienden in november 2008

klasse hotel

m van steen, 3-9-2008

goede restaurants 5 stuks mooi zwembad super strand kamer schoonmaak een pluim
Gereisd met vrienden in augustus 2008

Karin, 16-9-2007

Prima hotel, we werden omgeboekt naar het Marien omdat ons hotel een bacterie had en dus gesloten was. Absolute aanrader, schoon, vriendelijk personeel, mooie kamers,super strand. Absolute aanrader.
Gereisd anders in september 2007

Francette, 13-8-2007

Een super hotel. Wij zijn al op diverse resort geweest, maar dit overtrof alles. Een echte aanrader. Personeel is super vriendelijk, alsook het animatieteam. Kamers altijd even schoon. Eten zeer gevarieerd. Van de 3 a la carte restaurants kon je zonder reservering vooraf gebruik maken zo vaak als jezelf uitkwam. Het was Super
Gereisd anders in juli 2007

Reisadviseur Nathalie, 7-8-2007

Heel mooi hotel, was eerder van Hilton, maar heeft al zijn kwaliteiten behouden. Groot zwembad, goede 24 uurs all inclusive! Uitgebreide buffeten. In totaal zijn er 4 restaurants en 1 "snackbar" waar je ook snacks kan halen. De hele dag is er een animatieprogramma en 's avonds hebben ze een show en een minidisco! Goed hotel, goed personeel, erg vriendelijk ook, goed eten. Kortom goede accommodatie! Voor vragen e-mail me!
Gereisd met partner in augustus 2007

Jackman, 23-6-2007

In een woord super! Wij hebben hier een week all-inclusive gezeten, en dat was geweldig. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, schone kamers en goed eten. Met name de a la carte restaurants zijn erg goed. Let op: bij de pool zijn te weining schaduwplaatsen, je moet al vroeg de goede plekken bezetten, anders lig je in de volle zon. Helaas is er buiten het resort niet veel te beleven. Wat wel een aanrader is, is zelf een taxi met gids te huren, en je naar de touristische lokaties in PuertoPlata te laten rijden, dit is niet duur. Neem dan vooral ook de kabelbaan naar de berg. Er staat een groot beeld, en het uitzicht is geweldig!
Gereisd met partner in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coral Marien in Puerto Plata - Playa Dorada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coral Marien zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Coral Marien scoort een 8.81 uit 10 op basis van 31 reviews.