Hotel Hacienda Tropical ****

Hacienda Tropical
6,9

14 reviews over Hotel Hacienda Tropical in het Nederlands

ton en irma, 19-1-2006

wij zijn er mei 2005 geweest.de kamers zijn mooi.de zwembaden zijn ook mooi maar niet erg schoon(heb er een oorontsteking aan over gehouden)en het eten is ronduit slecht terwijl wij al heel wat gewend zijn!!!het is elke dag hetzelfde niet alle restaurants zijn open.erg jammer.En de excursies zijn vreselijk duur!het personeel op het park is erg vriendelijk en het annimatie team is ook leuk.wij gaan er in ieder geval niet meer heen.
Gereisd anders in januari 2006

monaire, 7-11-2005

Ik vind het een hotel dat best wel lekker eten heeft. De mensen die hier werken zijn zeer aardig en het is jammer dat de stroom soms uitviel.

Ik was er in juni 2005 en het was heerlijk.

Gereisd anders in november 2005

Stephanie, 3-10-2005

Ik ben hier september 2005 geweest en het was SUPER! Wij waren hier 16 dagen en we wilde niet naar huis. Alles was goed geregeld en zag er keurig uit. Het personeel is zeer vriendelijk en vooral het entertainment team!! Ik kan het iedereen aanraden, wij gaan volgend jaar zeker weer!!!!!!!!!!
Gereisd anders in oktober 2005

Marinda, 7-6-2005

Ik en mijn man zijn in september 2003 naar dit complex geweest. Wij hebben er een geweldige tijd gehad. Leuke obers achter de bar. Vele divers bars. Het eten was 's middags erg goed aan het strand (bbq). Het avondeten was wel veel hetzelfde, maar wel lekker. Over het algemeen goede kamers en er werd iedere dag schoongemaakt. Super!
Gereisd anders in juni 2005

Chris, 23-4-2005

WE WAREN HIER EIND SEPTEMBER 2004 Het eten was in het hoofdrestaurant ronduit slecht in de ala carte rest. ging het Italiaans en garden grill waren het beste. de koffie was of lauw of niet te pruimen het was een grote tegevaller strand en palmen waten perfect maar daarvoor betaal ik niet zoveel geld dan kan ik ook fotos bekijken uitstapjes mooi maar erg duur. Iedereen die we gesproken hebben was wel ziek geweest van het eten . dus geen echte aanrader en zeker geen 5 sterren maar hooguit 2
Gereisd anders in april 2005

Chris en Liesel, 8-3-2005

Wij zijn in sept. 2004 3 weken in hacienda tropical geweest.De kamer was wel schoon maar erg uitgeleefd eerste drie dagen was de tv. defect wasbak hing uit de voegen kasten roken muf van binnen door het vocht.Al onze kleren stonken ernaar. Het eten alla carte was redelijk messen niet scherp .Italiaans en de Garden grill waren uitstekend. Het buffet was niet om te pruimen ik ben best iets gewend maar ik eet thuis ook geen rauwe aardappelen en groente. De service was goed het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.Alleen jammer dat de tv-monteur de parfum van mijn vrouw meenam bij na vraag werd de hele security ingeschakelt maar het flesje kwam niet terug. Uitstapjes zijn de moeite waard alleen PEPERDUUR toeristen zijn wandelende Portomonee's een zak ongetelde dollars is het beste om mee te nemen. Strand zon en palmen perfect wij hebben het meegemaakt maar nooit meer!
Gereisd anders in maart 2005

Jijs, 25-2-2005

Wij zijn eind 2001 geweest. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten was prima, kerstdiner uitstekend verzorgd.

Beloofde gratis watersporten en fietsen e.d. bleken niet zo gratis te zijn of ontbraken helemaal, maar hier hebben we geen werk van gemaakt.

Alles netjes onderhouden en schoon genoeg. Soms viel de stroom uit of was er geen water meer, maar dat hoort erbij. Een resort blijft een westerse enclave, compleet met hot dogs en zuurkool op het menu en is leuk voor zonaanbidders. Begint het eten, drinken en zonnen je te vervelen en wil je wat van het echte leven en de bevolking meekrijgen, trek er dan op uit. Neem een taxi of boek een excursie, je bent niet voor niks zo ver van huis, toch?

De vakantiegangers, 11-2-2005

Wij zijn in november 2004 geweest. Helaas zeer slechte ervaringen met dit resort. Service is zeer slecht. In 2004 is er een directiewisseling geweest waardoor kwaliteit enorm achteruit is gegaan. Eten altijd lauw, melk altijd lauw, koffie altijd lauw. Weinig variatie in het buffet. Alle Nederlanders die wij daar op het resort ontmoet hebben zijn ziek geworden.

3 Dagen zonder warm water gezeten, 2 keer van kamer verwisseld omdat of de airco niet werkte, of de kamer lekte, of de douchekop en de fohn ontbrak, of de televisie was kapot of de deur kon niet dicht.

Van de strandbedden waren er 75% kapot. De badlakens welke verstrekt werden waren bijna altijd op of ze waren kapot.

Kortom wij gaan er nooit meer naar toe.

Geert en Jessica van der Heide, 3-2-2005

Wij zijn al een tijdje geleden bij Hacienda Tropical geweest namelijk in 1998. Het is ons erg goed bevallen, mooie zwembaden en Restaurants. Ook is het strand er mooi, maar verwacht geen tropisch blauwe zee want Hacienda tropical ligt in het noorden van de Dominicaanse republiek. Eten was goed, maar niet gevarieerd. Wel altijd vers fruit en genoeg te drinken. Je kan er ook leuke excursies maken zoals een Jeepsafari (is erg mooi) en een trip naar Bacardi-eiland ( volgens mij zit die overal op de wereld!!!) maar de trips zijn erg duur, in 1998 was de jeepsafari rond de 100 dollar p.p..

Ook leuk om mee te maken zijn de slechte wegen erg hobbelig allemaal, ze hebben maar 1 asfaltweg en die heet dan ook de A1. We zijn erg tevreden over dit resort en misschien gaan we nog en keertje daar heen.

Yvonne, 25-11-2004

Door directiewisseling veel problemen. Hoertjes dringen zich op in discotheek. Eten is lauw, koffie en thee lauw. Slechte service. Kamers zeer slecht onderhouden. Handdoekenservice slecht, handdoeken kapot of op. Strand is erg smal.
Gereisd anders in november 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hacienda Tropical in Puerto Plata - Playa Cofresi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hacienda Tropical zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hacienda Tropical scoort een 6.93 uit 10 op basis van 14 reviews.